plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۳۱۶۹

انهدام باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر و کشف 167 کیلو شیشه

مأموران انتظامی خراسان جنوبی با رصد اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر را هنگام انتقال یک محموله مواد مخدر شیشه به استان‌های مرکزی، شناسایی و دستگیر کردند. در ادامه این عملیات‌ علاوه بر کشف 167کیلو شیشه، همچنین چهار قاچاقچی مسلح دستگیر شدند و در بازرسی از خودروهای آنان، سه قبضه کلاش، یک قبضه سیمینوف، یک قبضه گرینوف و مقادیری مهمامات جنگی کشف شد.
انهدام باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر و کشف 167 کیلو شیشه
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 167کیلو شیشه در عملیات مشترک با استان‌های یزد و سمنان خبر داد.
سردار مجید شجاع اظهار داشت: مأموران انتظامی خراسان جنوبی با رصد اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دریافتند که اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله سنگین مواد مخدر را به استان‌های مرکزی کشور دارند که بلافاصله موضوع پیگیری شد و تعقیب و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی استان خراسان جنوبی و سمنان در عملیاتی مشترک خودرو سواری حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن 167 کیلو شیشه کشف و یک متهم دستگیر شد.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مأموران با رصد و انجام کار اطلاعاتی، اعضا دیگر این باند را نیز شناسایی کردند، گفت: به دنبال آن تیم‌هایی از پلیس خراسان جنوبی و استان یزد قاچاقچیان را که با خودروهای تندرو در کویر طبس- یزد در حرکت بودند به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند. وی خاطرنشان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز سرانجام مأموران خودروهای حامل مواد را با استفاده از قانون به کارگیری سلاح متوقف کردند که قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه بر خود و برتری آتش پلیس تسلیم مأموران شدند.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: در این عملیات‌ها چهار قاچاقچی مسلح دستگیر شدند و در بازرسی از خودروهای آنان، سه قبضه کلاش، یک قبضه سیمینوف، یک قبضه گرینوف و مقادیری مهمامات جنگی کشف شد.
انتهای پیام/*
۱
مرجع : ای سنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما