plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴
کد مطلب : ۳۱۵۷
نوجوان پويا و شهر خلاق

ایده کاپ ششم شهر اصفهان به بخش نهایی رسید

برگزاری کارگاه های آموزشی برای نوجوانان
مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداري اصفهان گفت: ايده کاپ شهر اصفهان با موضوع «نوجوان پويا و شهر خلاق» در کتابخانه مرکزي برگزار مي‌شود.
عکس از ایمنا
عکس از ایمنا
به گزارش ایصال نیوز از شهرداری اصفهان، سعید ابراهیمی اظهار کرد: ایده‌کاپ ششم با محوریت نوجوان پويا و شهر خلاق به سبکي متفاوت نسبت به پنج رويداد قبلي برگزار شده و عصر امروز رويداد پاياني آن رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه در ایده کاپ ششم کارگاه‌های آموزشي براي نوجوانان برگزار شد، افزود: در اين دوره بيش از ۳۰ تيم ايده پردازي شکل گرفته که ۱۰ تيم و ايده به رويداد نهايي راه پيدا كردند تا امروز در بخش اصلي به رقابت بپردازند.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداري اصفهان خاطرنشان کرد: در اين دوره چهار تيم در بخش جنبي ايده‌هاي خود را مطرح خواهند کرد و هر تيم سه دقيقه فرصت دفاع از ايده‌هاي خود را دارند.

وی با اشاره به نحوه داوری ایده‌ها، گفت: داوری رویداد امروز در دو بخش داوران رسمي و رأي شهروندان خواهد بود به طوري که بر اساس ۷۰ درصد رأي داوران و ۳۰ درصد راي شرکت کنندگان تيم‌ها ارزيابي و برترين‌ها انتخاب خواهند شد.

ابراهیمی تاکید کرد: ظرفیت های بسيار خوبي در حوزه نوجواني وجود دارد که اميدواريم با برنامه‌هايي که مديريت خلاقيت و فناوري‌هاي نوين با همکاري خانه نوجوان مد نظر دارند، اين ظرفيت ها در سطح شهر فعال شود.

 انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما