plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۳۱۵۰
فرمانده کل سپاه تأکید کرد

از آرایش جنگی دشمن‌ در هیچ صحنه‌ای نمی هراسیم

جهان اقتدار نوین ملت ایران را لمس کرده است
سرلشکر سلامی با تاکید براینکه جهان اقتدار نوین ملت ایران را لمس کرده است، گفت:جمهوری اسلامی ایران از اعمال قدرت خود برای دفاع از منافع ملت و ارزش‌های خود هیچ وقت کوتاه نمی‌آید و از آرایش جنگی دشمنانش در هیچ صحنه‌ای نمی هراسد.
از آرایش جنگی دشمن‌ در هیچ صحنه‌ای نمی هراسیم
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی  فرماند کل سپاه در حاشیه بازدید از آزاد‌راه اراک ـ خرم‌آباد در جمع خبرنگاران در پیامی به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما به ساختن ادامه می‌دهیم هر چقدر دشمنان فشار را بیشتر کنند اراده ما برای قوی شدن مستحکم‌تر می‌شود.

وی افزود: ما تجربه کرده‌‌ایم که اساسا در شرایط تحریم و فشار بهتر رشد می‌کنیم و پیشرفت‌هایی بسیاری در سطح کشور به دست آورده‌ایم که این پیشرفت‌ها ابعاد جهانی دارند به این معنی که در مقیاس‌های جهانی قابل تعریف و توصیف هستند.


فرمانده کل سپاه یادآور شد: پیشرفت‌های ملت ایران همه ناشی از حس جهادی است که در دوران تحریم در جوانان و ملت ما و مجموع نظام ایجاد شده است، ما به دشمنان می‌گوییم فرقی برای ما نمی‌کند تحریم را ادامه بدهند یا بردارند ؛ما که تا امروز از تحریم بهره‌های فوق العاده‌ای برده‌ایم بنابراین آنها باید بدانند وقتی ما را تحریم می‌کنند ما پیشرفت می‌کنیم، به استعدادهای درونی و خداوند تکیه می‌کنیم و بدانند ما اسرار موفقیت را به دست آورده‌ایم.

وی افزود: موفقیت نیازمند راه، اعتماد به نفس، اراده و تلاش‌های ذهنی وسیع است و خوشبختانه همه این لوازم امروز در جامعه ما فراهم است، همه چیز برای جهش‌های بزرگ مهیاست و این جهش‌های بزرگ صورت خواهد گرفت و دشمنان ما آن را در ماه‌ها و سال‌های آینده خواهند شنید.

سردار سلامی گفت: دشمنان می‌توانند از فضا مدام کشور ما را رصد کنند و ببیند روی زمین چه واقعیت‌های جدیدی در حال شکل‌گیری است. امروز ابزارهای ارزیابی، اندازه‌گیری و عکسبرداری روی زمین از طریق فضا ممکن شده و دشمنان می‌توانند هرروز پیشرفت‌های ملت ایران را ببیند و ببینند که تحریم‌ها چیزی جز پیشرفت برای ملت ایران به دنبال نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: دشمن همه ابزارهای فشار را آزموده و در مورد انقلاب اسلامی، ملت ایران همه آزمون‌ها را به عمل آورده چه تحریم اقتصادی و چه در فشارهای سیاسی، عملیات روانی و چه ارعاب برای عملیات نظامی که چند ماهه اخیر دشمن همه این فشارها را توام بر ملت ایران وارد کرد اما جهان نتیجه این اعمال فشارها را دید و متوجه شد که ایران فوق العاده قدرتمند است و نه فقط صاحب قدرت است بلکه صاحب اراده برای به کار گیری قدرت هم هست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ایران از اعمال قدرت خود برای دفاع از منافع ملت و ارزش‌های خود هیچ وقت کوتاه نمی‌آید و برای پیشرفت اراده قاطع و هدف‌های خودش را دارد و از  آرایش جنگی دشمنانش در هیچ صحنه‌ای نمی‌ترسد، ما حرف‌هایمان متکی بر عمل است.

وی تصریح کرد: اول عمل می‌کنیم بعد حرف می‌زنیم و امروز در اینجا بر سکوی عمل نشسته ایم و داریم حرف می‌زنیم. ظرف هفته‌ها و ماه‌های گذشته جهان اقتدار نوین ملت ایران را لمس کرد؛ دشمنان ما این لمس اقتدار ما را بهتر تجربه کردند و یعنی دیدند چه واقعیت‌‎هایی در ایران وجود دارد که در شرایط  لازم چگونه این واقعیت‌ها به عمل تبدیل می‌شود.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما