plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۳۰۸۱
در بیمارستانی در ایالت اوتارپرادش

نوزادی با 3 سر در هند به دنیا آمد

این دختر پس از تولد، زیر تیغ جراحان رفت
تولد یک نوزاد سه سر موجب شگفتی پزشکان، خانواده و اقوام این نوزاد در یکی از بیمارستان‌های هند شد. بنا به گفته پزشکان این بیمارستان یک عارضه پزشکی نادر با نام «انسفالوسل» موجب می‌شود تا چنین نوزادانی به این شکل خاص به دنیا بیایند.
نوزادی با 3 سر در هند به دنیا آمد
به گزارش ایصال نیوز، خبرگزاری های هند، از تولد نوزادی با سه سر خبر دادند که همه را شگفت زده کرده است. گزارش «ان دی تی وی» هند حاکی ست، این نوزاد دختر در بیمارستانی در ایالت اوتارپرادش به دنیا آمده و پس از تولد تحت عمل جراحی پزشکان قرار گرفت.
مادر باردار این نوازد اهل روستای «پیلوا» است و به پزشکان بیان کرد که وی و همسرش توانایی پرداخت هزینه های جراحی فرزندشان را ندارند و به همین دلیل پزشکان خود دست به کار شده و نوزاد را عمل کردند.
به گفته پزشکان این نوزاد در بدو تولد شبیه به موجودات فرا زمینی بوده که پس از 3 ساعت جراحی با یک مغز تحت نظر پزشکان قرار گرفته و در بخش مراقبت های ویژه قرار دارد.
 گفتنی است؛ انسفالوسل (Encephalocele) نوعی بیماری مادرزادی است که به سبب تشکیل ناقص سلول‌های عصبی جنین بروز می‌کند. در این بیماری بخش‌هایی از مغز به صورت برآمدگی، از طریق روزنه‌های جمجمه بیرون می‌زند و پوست و یا غشای نازکی روی آن را می‌پوشاند.
انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما