کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسابقات پارا وزنه‌برداری قهرمانی جهان

سیامند رحمان برای سومین بار قهرمان جهان شد

منصور پورمیرزایی مدال نقره‌ی جهان را از آن خود کرد

28 تير 1398 ساعت 18:46

سیامند رحمان، پاراوزنه بردار پر افتخار ایران، در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم، امروز، با مهار وزنه ۲۶۵ کیلوگرمی موفق به کسب مدال طلای رقابت‌های جهانی 2019 نورسلطان شد. مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی جهان که از ۲۱ تیر ماه با حضور ۴۴۱ ورزشکار از ۷۸ کشور به میزبانی قزاقستان در شهر نورسطان آغاز شده بود روز شنبه ۲۹ تیرماه به پایان می رسد.


 به گزارش ایصال نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین؛ سیامند رحمان، پاراوزنه بردار پر افتخار ایران، در دسته ۱۰۷+ کیلوگرم، امروز، با مهار وزنه ۲۶۵ کیلوگرمی موفق به کسب مدال طلای رقابت‌های جهانی نورسلطان شد. رحمان در حرکت نخست وزنه ۲۵۰ کیلویی را مهار کرد. سپس وزنه ۲۶۵ کیلویی را بالای سر برد و در آخرین حرکت درخواست وزنه ۲۸۰ کیلوگرمی کرد که از مهار آن انصراف داد.
منصور پورمیرزایی دیگر نماینده کشومان در همین وزن، در اولین حرکت در مهار وزنه کیلویی ۲۳۶ ناکام ماند. سپس در تلاش دوم خود موفق به مهار این وزنه شد. وی در حرکت سوم وزنه ۲۵۱ کیلویی را درخواست کرد که موفق به مهار آن نشد و در نهایت با مهار وزنه ۲۳۶ کیلویی عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره‌ی جهان را از آن خود کرد.
در این دسته وزنه برادری از کشور عراق در مکان سوم قرار گرفت. سیدیوسف یوسفی، امیر جعفری، نادر مرادی، روح اله رستمی، سیدحامد صلحی‌پور، سامان رضی علی اکبر قریب‌‌شی، منصور پورمیرزایی و سیامند رحمان، ۹ ورزشکاری هستند که همراه حسین توکلی سرمربی، علی محمودی مربی و محمد تابع سرپرست تیم ملی، در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.
مسابقات پارا وزنه برداری قهرمانی جهان که از ۲۱ تیر ماه با حضور ۴۴۱ ورزشکار از ۷۸ کشور به میزبانی قزاقستان در شهر نورسطان آغاز شده بود روز شنبه ۲۹ تیرماه به پایان می رسد.
انتهای پیام/*


کد مطلب: 3016

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/3016/سیامند-رحمان-سومین-بار-قهرمان-جهان

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir