plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۲۹۰۷
فینال جام ملتهای افریقا

الجزایر و سنگال به مرحله نهایی جام ملتهای آفریقا صعود کردند

تیم سنگال با گل به خودی بازیکن تونس، به فینال راه یافت
مرحله نیمه نهایی جام ملت های آفریقا برگزار شد و دو تیم سنگال و الجزایر توانستند مجوز صعود به فینال را کسب کنند. در نخستین بازی تیم سنگال با گل به خودی بازیکن تیم تونس در دقیقه ۱۰۰ توانست به فینال راه یابد. تیم ملی الجزایر با درخشش ریاض محرز و پیروزی 2-1 مقابل نیجریه، به فینال رقابت های جام ملت های آفریقا صعود کرد. دیدار فینال روز جمعه برگزار می شود.
الجزایر و سنگال به مرحله نهایی جام ملتهای آفریقا صعود کردند
به گزارش ایصال نیوز، یکشنبه شب مرحله نیمه نهایی جام ملت های آفریقا برگزار شد و دو تیم سنگال و الجزایر توانستند مجوز صعود به فینال را کسب کنند. در نخستین بازی تیم سنگال با گل به خودی بازیکن تیم تونس در دقیقه ۱۰۰ توانست به فینال راه یابد.
تیم الجزایر هم با گل پیروزی بخش ریاض محرز در دقیقه ۹۶ موفق شد از سد نیجریه بگذرد و فینالیست شود.
دیدار حساس و مهیج دو تیم سنگال و تونس، در طی 90 دقیقه گلی نداشت، اما در اتفاقی جالب و در حد فاصل 6 دقیقه، هر یک از تیم های سنگال و تونس یک پنالتی از دست دادند و در نهایت سنگال با بهره گیری از گل به خودی تونس موفق شد به فینال جام ملت های آفریقا راه پیدا کند.
در بازی دیگر این جام، در دیدار دو تیم الجزایر و نیجریه، دو تیم تا آخرین ثانیه های وقت های قانونی بازی، با تساوی 1-1 به کارشان ادامه می دادند که ریاض محرز با یک گل دیدنی، پیروزی الجزایر را رقم زد و این تیم را حریف سنگال در دیدار نهایی کرد.
به نظر می رسید نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید اما در دقایق پایانی بود که با گل به خودی تروست اکونگ، الجزایر پیش افتاد. این نتیجه تا دقیقه 72 پا برجا بود تا اینکه نیجریه روی یک ضربه پنالتی به گل تساوی رسید. بعد از اینکه VAR پنالتی نیجریه را تایید کرد، اودیون ایگالو پشت ضربه ایستاد و کار را به تساوی کشید.
در حالی که به نظر می رسید بازی با همین نتیجه به وقت های اضافه کشیده خواهد شد، ریاض محرز گل پیروزی را برای الجزایر به ثمر رساند. روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه بود که ریاض محرز با شوتی تماشایی، توپ را به گوشه دروازه نیجریه فرستاد و تیمش را راهی دیدار نهایی کرد. به این ترتیب سنگال و الجزایر فینالیست شدند و دیدار رده بندی را نیجریه و تونس برگزار خواهند کرد. دیدار فینال روز جمعه برگزار می شود.
انتهای پیام/*  
۴
مرجع : نود
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما