plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۲۸۷۷
آرامکو اعلام کرد

بهای بنزین در عربستان افزایش یافت

این افزایش قیمت از امروز (یکشنبه) در عربستان اعمال می شود
شرکت نفت آرامکو عربستان طی بیانیه ای اعلام کرد، افزایش یا کاهش قیمت سوخت، با توجه به وضعیت تولید و صادرات مواد نفتی و تغییرات بازار جهانی سوخت و نیز همگام با توسعه و اجرای طرح های دولتی انجام میگیرد. در عربستان قیمت انرژی و آب با توجه به طرح های عمرانی و همگام با تغییر قیمت جهانی اصلاح می گردد.
بهای بنزین در عربستان افزایش یافت
به گزارش ایصال نیوز به نقل از «سی ‌ان ان»، شرکت ملی نفت عربستان «آرامکو» اعلام کرد که از امروز یکشنبه، قیمت بنزین با اکتان 91 را در داخل عربستان  از 1.44 ریال در هر لیتر به 1.53 ریال سعودی افزایش داده است. آرامکو همچنین بنزین با اکتان 95 را از لیتری 2.10 ریال به 2.18 ریال سعودی بالا برد.
شرکت نفت آرامکو عربستان طی بیانیه ای اعلام کرد، طبق روال جاری، با توجه به وضعیت تولید و صادرات مواد نفتی و تغییرات بازار جهانی سوخت و نیز همگام با توسعه و اجرای طرح های دولتی، قیمت انرژی و آب را کاهش یا افزایش می دهد و قیمت این دو ماده همگام با تغییر قیمت جهانی اصلاح می گردد.
گفتنی است، این اقدام شرکت آرامکو در شبکه های اجتماعی عربستان دستمایه طنز و انتقادات مردم قرار گرفت. برخی به طنز پرسیده اند آیا با این تغییر جزئی، هزینه جنگ یمن تامین می شود؟!
انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما