plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۲۸۶۹

وزیر کشور: ایران بهترین شرایط امنیتی را دارد

وزیر کشور گفت: امروز ایران، با حمایت و مشارکت مردم، بهترین، درونی‌ترین و پایدارترین امنیت را دارد، زیرا همین جوانان و مردم پای این امنیت نشسته اند.
وزیر کشور: ایران بهترین شرایط امنیتی را دارد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان شیروان، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همه امور و ارکان اداری را به مردم سپرده است و بر این اساس سالها است که شاهد برگزاری انتخابات باشکوه، دموکراسی فعال و آزادی مطبوعات در کشور بوده و هستیم.
وی با بیان اینکه دشمن برای نابودی این نظام روزشماری می کند، گفت: هم اینک شرایط و ثبات انقلاب اسلامی با ۴۰ سال قبل قابل مقایسه نیست و با توجه به مبارزه و تلاش مجاهدانه ای که ملت در این مسیر داشته، همیشه پیروزی را از آن خود کرده است.
وزیر کشور، دعوای کنونی ایران و آمریکا را ناشی از پیشرفت ایران، تاثیرگذاری اش بر معادلات منطقه و استیفای حق و سهم خود از تکنولوژی دانست که آمریکا در برابر آن مقاومت کرده و به مخالفت با آن برخاسته است.
رحمانی فضلی افزود: دشمن به دنبال ضربه زدن به تمدن نوین ایران اسلامی است و سعی در تقویت تروریسم دارد و هدفش این است که جلو گسترش اسلام و صلح و دوستی را بگیرد و در واقع آنان از گسترش دامنه اسلام در غرب نگران هستند.
وی بخش زیادی از مشکلات کنونی اقتصادی را نشات گرفته از ساختارهای غلط حاکم بر کشور در قبل از انقلاب و میراث اقتصاد وابسته به نفت خواند و گفت: این در حالی است که ما در ۴۰ سال انقلاب، شاهد اجرای طرح‌های عظیمی در کشور بوده ایم.
وزیر کشور با اشاره به تاثیرات نه چندان جدی تحریم ها، با بیان اینکه ایران در بسیاری از حوزه های به خودکفایی رسیده، گفت: عمده فشاری که امروز بر کشور وارد می شود از ناحیه تحریم نفت و مبادلات بانکی است که البته نگذاشته ایم امور لنگ بماند و صادرات نفت را نیز با روش‌های مختلفی انجام می‌دهیم و از این بحران نیز بسیار سریع عبور خواهیم کرد.
انتهای پیام/*
۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما