plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۲۸۳۷
لهستان 3 - 1 ایران

شکست تلخ والیبال ایران مقابل لهستان

پیروزی در مقابل برزیل تنها شانس تیم والیبال ایران برای صعود
تیم ملی والیبال ایران در مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2019 دیشب در ورزشگاه شیکاگو و با حمایت تماشاگران ایرانی مقیم آمریکا،شروع بسیار خوبی داشت، اما در ادامه مسابقه در غلبه بر لهستان ناکام ماند. تیم ایران برای صعود به دور بعدی مسابقات، حتما باید بامداد فردا برزیل را شکست دهد.
شکست تلخ والیبال ایران مقابل لهستان
به گزارش ایصال نیوز، تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مرحله نهایی لیگ ملت‌‌های والیبال مقابل لهستان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. تیم ملی والیبال ایران دیشب در ورزشگاه شیکاگو و با حمایت تماشاگران ایرانی مقیم آمریکا،شروع بسیار خوبی داشت و در سِت اول بازی مقابل لهستان در مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2019 با  نتیجه 25 بر 21 به پیروزی رسید. ایگور کولاکوویچ برای شروع این بازی مهم و حساس از ترکیب آشنای سعید معروف، امیر غفور،‌ پوریا فیاضی، میلاد عبادی‌پور، محمد موسوی،‌ علی شفیعی و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) استفاده کرد.
تیم ملی لهستان با توجه به پیروزی ارزشمند شب گذشته مقابل برزیل با حاشیه امنیت بیشتری بازی می‌کرد و پیروزی مقابل ایران می‌توانست آنها را به مرحله نیمه نهایی برساند و از طرفی پیروزی 3 امتیازی ایران مقابل لهستان، شاگردان کولاکوویچ را در جمع 4 تیم برتر قرار می‌داد. بازی با حمایت تماشاگران حاضر در سالن «کردیت یونیون وان» دانشگاه ایلنوی با 3 امتیاز متوالی و پیروزی ایران در ست اول شروع شد.
لهستانی‌ها ست دوم را بهتر شروع کردند و تیم برتر میدان بودند. آنها اسپک‌های موثرتری به زمین ایران زدند، در سرویس بهتر بودند و اشتباهات کمتری داشتند. در این ست، ویتال هاینن، سرمربی تیم ملی لهستان به دلیل اعتراض مکرر به داور، کارت قرمز گرفت. اختلاف امتیازات و نحوه بازی تیم ایران طوری نبود که در این ست قابل جبران باشد. ست دوم با نتیجه 25 بر 18 به سود لهستان تمام شد.
در ست سوم نیز، تیم لهستان به ویژه در اسپک و توپگیری داخل میدان، چهره برتری داشت. ابتکار عمل در ست سوم نیز در دست لهستانی بود که با وجود خستگی از بازی 5 سته شب گذشته مقابل برزیل، بدون فشار بازی می‌کرد. تعویض‌های کولاکوویج نیز در این ست سودی برای ایران نداشت و در نهایت لهستان 25 بر 20 برنده ست سوم شد.
برتری لهستان و انگیزه مضاعف آنها در ست چهارم هم ادامه داشت و این ست نیز 25 بر 22 به سود لهستان تمام شد و لهستان موفق شد شکست تلخی را به والیبالیستهای ایران تحمیل کند. 
تیم ایران برای صعود به دور بعدی مسابقات باید حتما برزیل را شکست دهد. دیدار تیم‌های برزیل و ایران بامداد فردا و از ساعت 02:30 خواهد بود. در مجموع لهستان توانست 3 بر یک مقابل ایران به پیروزی برسد و با توجه به 2 برد متوالی صعود خود به نیمه نهایی را قطعی کند. ایران هم بامداد فردا مقابل برزیل قرار می گیرد؛ دیداری که برنده آن به نیمه نهایی خواهد رفت.
انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما