plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
کد مطلب : ۲۸۳۵
منطقه نیروگاه حرارتی حومه مسکو طعمه آتش

یک کشته و 13 مجروح در آتش سوزی مهیب در روسیه

شاهدان از وجود ستونی از آتش به ارتفاع 50 متر در محل حادثه خبر داده اند
آتش سوزی مهیب در نیروگاه حرارتی در اطراف مسکو پایتخت روسیه، یک کشته و 13 مجروح برجای گذاشت.اطلاعات اولیه حاکی از آن است که حریق ناشی از انفجار بوده است. مقابله و تلاش آتش نشانان با حریق تا ساعتها ادامه داشت و در حال حاضر آتش بطور کامل مهار گردید. علت آتش سوزی در حال بررسی است.
یک کشته و 13 مجروح در آتش سوزی مهیب در روسیه
به گزارش ایصال نیوز به نقل از اسپتنیک، آتش سوزی مهیب در نیروگاه حرارتی در اطراف مسکو پایتخت روسیه، یک کشته و 13 مجروح برجای گذاشت. این آتش سوزی امروز در ایستگاه فشار قوی گاز واقع در منطقه نیروگاه حرارتی "سیویرنایا" در شهر میتیشی در حومه مسکو پایتخت روسیه روی داد. اطلاعات اولیه حاکی از آن است که حریق ناشی از انفجار بوده است، این درحالیست که شاهدان از وجود ستونی از آتش به ارتفاع 50 متر در محل حادثه خبر داده اند.
 اطلاعات اولیه حاکی از آن است که هشت نفر آسیب دیده و شش نفر برای دریافت کمک های پزشکی مراجعه کرده اند. حریق در محوطه ای به مساحت 200 متر مربع رخ داد. ماموران آتش نشانی و همچنین دو بالگرد برای اطفای حریق به محل اعزام شدند. چند ساعت پس از این انفجار، آتش سوزی چهار برابر بیشتر شد و به 800 مترمربع رسید.
هر چند شعله های اتش اندکی کاهش یافت، اما برای مهار کامل آتش، مقابله و تلاش آتش نشانان با حریق تا ساعتها ادامه داشت و در حال حاضر آتش بطور کامل مهار گردید. علت آتش سوزی در حال بررسی است.
انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما