کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان خبر داد

پنج هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای توسعه متروی اصفهان منتشر می‌شود

زمينه افزايش مشارکت شهروندان در توسعه خط دو مترو فراهم شد

19 تير 1398 ساعت 14:42

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه پنج هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت برای توسعه خط دوم متروی اصفهان منتشر می شود، گفت: زمينه افزايش مشارکت شهروندان در توسعه و عمران این کلانشهر فراهم شده است.


به گزارش ایصال نیوز از شهردای اصفهان، مرتضی طهرانی اظهار کرد: انتشار پنج هزار میلیارد ریال معادل ۵۰۰ ميليارد تومان اوراق مشارکت براي توسعه خط دوم متروي اصفهان تصويب و زمينه افزايش مشارکت شهروندان در توسعه و عمران این کلانشهر فراهم شده است.
وی افزود: خوشبختانه با مذاکرات انجام شده، بانک شهر عاملیت و ضمانت اوراق مشارکت توسعه خط دوم متروی اصفهان را پذیرفت و کمیته پذيرش بورس مجوز پذيره‌نويسي آن را تاييد کرد.
معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان ادامه داد: در خصوص انتشار اوراق مشارکت همچنین با صندوق سرمایه‌گذار مذاکره و در خصوص نرخ سود آن توافق‌های لازم انجام شده و تا پایان تیرماه سال‌جاری این اوراق منتشر خواهد شد.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه شهر باید زیست‌پذير باشد و مباحث زيست محيطي و رواني حمل و نقل و گردشگري در اولويت قرار گيرد، شوراي شهر و مديريت شهري اصفهان بر اجرا و تکميل خطوط دو و سه قطار شهري اصفهان متمرکز شده‌ است
طهرانی با اشاره به استفاده از اوراق مشارکت برای اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی شهر، گفت: شهرداري اصفهان مي‌کوشد تا از اوراق مشارکت که جزء برنامه‌ها و قانون دولت است، براي اجراي پروژه‌های عمرانی به خصوص در قطار شهری استفاده کند. 
انتهای پیام/*


کد مطلب: 2798

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/2798/پنج-هزار-میلیارد-ریال-اوراق-مشارکت-توسعه-متروی-اصفهان-منتشر-می-شود

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir