plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۲۷۶۰

۱۰ ایستگاه دوچرخه در پایتخت با حضور حناچی و آذری‌جهرمی افتتاح شد

با حضور پیروز حناچی شهردار تهران و محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح سه‌شنبه ۱۰ ایستگاه با ۳۰۰ دوچرخه هوشمند اشتراکی در محدوده خیابان ستارخان منطقه ۲ پایتخت بهره‌برداری شد.
۱۰ ایستگاه دوچرخه در پایتخت با حضور حناچی و آذری‌جهرمی افتتاح شد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از ایرنا، این مراسم افتتاح با دوچرخه سواری مسافتی توسط این دو مقام مسئول همراه بود؛ حناچی از زمان فعالیت به عنوان شهردار تهران به پویش سه‌شنبه های بدون خودرو پیوسته و هرهفته در این روز با استفاده از دوچرخه یا دیگر وسایل حمل و نقل عمومی در پایتخت تردد می‌کند.
شهردار منطقه ۲ تهران گفت که این افتتاحیه شامل فاز دوم سرویس دوچرخه‌های اشتراکی هوشمند در این محدوده است.
رسول کشت‌پور در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا توضیح داد: با توجه به تقاضای بالای شهروندان ساکن در محدوده ستارخان به استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲ نسبت به جانمایی ۱۰ ایستگاه حد فاصل فلکه دوم صادقیه در امتداد خیابان ستارخان به سمت شرق تا میدان توحید و قراردادن ۳۰۰ دوچرخه در این ایستگاه‌ها اقدام کرد.
وی ایجاد زیرساخت مناسب استفاده از دوچرخه و سایر وسایط حمل و نقل عمومی را مهمترین راهکار کاهش آلودگی دانست و گفت: گسترش روحیه شادابی، امیدواری و اعتماد اجتماعی ارتباط زیادی با افزایش میزان رضایتمندی شهروندان از نحوه مدیریت شهر دارد.

دوچرخه سواری حناچی با جوان‌ترین وزیر دولت
در پایان این مراسم افتتاحیه حناچی و جوان‌ترین وزیر دولت پابه رکاب شدند و از میدان توحید تا پارک لاله در خیابان کارگر شمالی دوچرخه سواری کردند.
پس از آن آذری جهرمی به همراه معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران به سمت میدان امام خمینی (ره) با دوچرخه حرکت کردند و شهردار تهران نیز برای بازدید از مراحل فعالیت‌های عمرانی برداشتن پل گیشا به این محل حرکت کرد.
پیروز حناچی ۱۱ تیرماه از آذری جهرمی دعوت کرده بود که به پویش دوچرخه سواری بپیوندد.
سامانه دوچرخه‌های اشتراکی هوشمند با عنوان «بیدود» از سال گذشته در پایتخت راه اندازی شد و علاقه مندان پس از دانلود نرم افزار مذکور از طریق نشانی bdood.ir می‌توانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما