plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۲۷۵۱
پیش از ظهر امروز رخ داد

زلزله 5.7 ریشتری مسجدسلیمان را لرزاند

تاکنون 5 پس لرزه نیز در این متطقه از خوزستان گزارش شده است
فرماندار شهرستان مسجد سلیمان گفت: زمین لرزه ۵.۷ ریشتری مسجد سلیمان در پیش از ظهر دوشنبه تاکنون چهار مصدوم داشته است. کانون زمین لرزه ۵،۷ ریشتری پیش از ظهر روز دوشنبه در خوزستان منطقه گلگیر در ۴۵ کیلومتری مسجد سلیمان اعلام شد. تاکنون چندین مصدوم در این زمین لرزه گزارش شده است.
زلزله 5.7 ریشتری مسجدسلیمان را لرزاند
به گزارش ایصال نیوز، فرماندار شهرستان مسجد سلیمان گفت: زمین لرزه ۵.۷ ریشتری مسجد سلیمان در پیش از ظهر دوشنبه تاکنون چندین مصدوم داشته است.
حجت الاسلام حیدر حجتی نیا روز دوشنبه در گفت و گوی رادیویی بیان کرد: میزان خسارت به ساختمان‌ها در شهر مسجد سلیمان و منطقه گلگیر قابل توجه گزارش شده است.
وی افزود: ستاد مدیریت بحران در شهرستان مسجد سلیمان تشکیل شده و از شهروندان درخواست می‌شود تا اطلاع ثانوی در محیط‌های باز و خارج از منازل به سر ببرند.
فرماندار مسجد سلیمان گفت: کانون زمین لرزه ۵،۷ ریشتری پیش از ظهر روز دوشنبه در خوزستان منطقه گلگیر در ۴۵ کیلومتری مسجد سلیمان اعلام شد. این روستا در ۴۵ کیلومتری از شهر مسجد سلیمان و دارای حدود هفت هزار نفر جمعیت است.
گزارش‌های اولیه از ترک برداشتن و فرو ریختن برخی دیوارها در کانون زلزله حکایت دارد. گفتنی است این زمین لرزه در بیشتر مناطق خوزستان از جمله شهرستان‌های اهواز، آبادان، شوشتر، ایذه، دزفول و شوش نیز احساس شد.
انتهای پیام/*
۳
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما