plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۲۷۳۸
فینال جام آمریکای جنوبی؛ برزیل 3-1 پرو

برزیل با پیروزی مقابل پرو، قهرمان رقابت های کوپا آمه‌ریکا 2019 شد

پرو حریف برزیل 10 نفره هم نشد و جام در خانه سلسائو ماند
رقابتهای جام آمریکای جنوبی با بازی زیبای برزیل 10 نفره برگزار شد، فینال جام کوپا آمه‌ریکا 2019 با قهرمانی دوباره برزیل به پایان رسید و پرو شگفتی ساز بازی های این دوره نایب قهرمان شد.
برزیل با پیروزی مقابل پرو، قهرمان رقابت های کوپا آمه‌ریکا 2019 شد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از اسپورت 360، برزیل با پیروزی 3-1 مقابل پرو، قهرمان رقابت های کوپا آمه‌ریکا 2019 شد. برزیل با گل های اورتون، ژسوس و ریچارلیسون، 3-1 به پیروزی رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد. هرچند در ابتدا تیم پرو بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، صاحب یک موقعیت خوب هم شد اما شوت کوئِوا روی یک ضربه آزاد از منطقه ای خطرناک، راهی به دروازه سلسائو پیدا نکرد.
در ادامه این بازی پر هیجان، برزیلی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 15 به گل اول رسیدند. با ارسال حرفه ای گابریل ژسوس از سمت راست، اورتون با یک بغل پای دقیق کار را تمام کرد.
در ادامه مسابقه باز هم این برزیل بود که موقعیت های بهتری نسبت به حریف داشت اما برخلاف روند بازی، در دقیقه 41، پرو صاحب یک ضربه پنالتی شد. ارسال کوئوا به دست تیاگو سیلوا برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد و حتی بعد از استفاده از VAR هم نظرش را تغییر نداد. پائولو گِرِرو پشت ضربه ایستاد و برخلاف جهت حرکت آلیسون، دروازه برزیل را باز کرد.
در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با تساوی به پایان خواهد رسید، برزیل در سومین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول به گل دوم هم رسید و گابریل ژسوس در یک موقعیت عالی با یک ضربه بغل پای ساده، حساب کار را برای برزیل در نیمه اول 2-1 کرد.
در نیمه دوم و با اخراج گابریل ژسوس بازیکن برزیلی، بازیکنان پرو از برتری نفری شان استفاده کردند و از دقیقه 70 به بعد با اینکه فشار بیشتری روی دروازه حریف وارد کردند، اما این تیم برزیل 10 نفره بود که در دقیقه 87 صاحب یک ضربه پنالتی شد و ریچارلیسون پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم شیرجه خوب گایسه، توانست برزیل را صاحب سومین گل نماید.
در نهایت بازی با برتری 3-1 برزیل به پایان رسید و فینال جام کوپا آمه‌ریکا 2019 با قهرمانی دوباره برزیل به پایان رسید و پرو شگفتی ساز بازی های این دوره نایب قهرمان شد.
انتهای پیام/*
۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما