کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جنجال مسی در دیدار رده‌بندی کوپای آمریکا

آرژانتین سوم شد، مسی به سیم آخر زد

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی رفتار و سخنان لیونل مسی را تاسف بار خواند و رد کرد

نود , 16 تير 1398 ساعت 14:50

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی با انتشار بیانیه ای تاکید کرد: غیر قابل قبول است که به خاطر چند تصمیم داوری اتهامات بی اساسی زده شود و درستی مسابقات زیر سوال برده شود. مسی پس از پیروزی تیمش با نتیجه ۲ بر ۱ و به رغم کسب مقام سومی آرژانتین هنگام توزیع مدال سومی از دریافت مدال برنز سر باز زد و عنوان کرد که مسئولان فاسد می خواهند برزیل قهرمان این بازی ها شود.


به گزارش ایصال نیوز، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی با انتشار بیانیه ای به اظهارات جنجالی لیونل مسی پس از بازی شب گذشته تیم های آرژانتین و شیلی در دیدار رده بندی کوپا آمریکا واکنش نشان دادند.
در این بیانیه آمده:«رکن اساسی عدالت در فوتبال این است که همه نتایج بازی های را با وظیفه شناسی و در کمال احترام قبول کنند. چنین دیدگاهی باید در مورد تصمیمات داوری هم وجود داشته باشد. غیر قابل قبول است که به خاطر چند تصمیم داوری اتهامات بی اساسی زده شود و درستی مسابقات زیر سوال برده شود. این اتهامات بی احترامی بزرگی به مسابقات، تمامی بازیکنان حاضر در این مسابقات و صدها فردی که در کنفدراسیون فعالیت می کنند محسوب می شود.»
مسی در این بازی با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد، پس از پیروزی تیمش با نتیجه ۲ بر ۱ برابر شیلی و علی رغم کسب مقام سومی آرژانتین،لیونل مسی هنگام توزیع مدال سومی از دریافت مدال برنز سر باز زد و عنوان کرد که مسئولان فاسد می خواهند برزیل قهرمان این بازی ها شود.
انتهای پیام/*


کد مطلب: 2727

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/2727/آرژانتین-سوم-مسی-سیم-آخر-زد

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir