plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۲۷۲۵
پس از زیرگرفته شدن با یک خودرو فلسطینی

پنج سرباز اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی زخمی شدند

حماس: عملیات مذکور علیه نظامیان ارتش اسرائیل در قدس اشغالی، ادامه انقلاب ملت فلسطین در قدس است
منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شامگاه شنبه ۵ تفنگدار صهیونیست در اثر حمله یک فلسطینی با خودرو و زیرگرفتن آنان در شمال قدس اشغالی زخمی شدند. راننده فلسطسینی شناسایی و دستگیر شد.
پنج سرباز اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی زخمی شدند
به گزارش ایصال نیوز به نقل از الجزیرة، منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شامگاه شنبه ۵ تفنگدار صهیونیست در اثر حمله یک فلسطینی با خودرو و زیرگرفتن آنان در شمال قدس اشغالی زخمی شدند. به گفته این منابع، پلیس رژیم اشغالگر بلافاصله جستجوی منطقه برای یافتن خودرو و راننده آن را آغاز کرد و این راننده را دستگیر کردند.
ارتش رژیم اشغالگر با جمع آوری اطلاعات از جاسوسان خود، سرانجام راننده فلسطینی این خودرو که ۵ نظامی صهیونیست در نزدیکی پست بازرسی روستای "حزما" در حومه شمال شرقی قدس اشغالی زیر گرفته بود را دستگیر نمودند. از بین ۵ سربازان زخمی شده، یک سرباز صهیونیست زن بشدت زخمی شد و سطح جراحت سه سرباز صهیونیستی دیگر عادی و متوسط می باشد.
گفتنی است که «حازم قاسم» سخنگوی حماس در این خصوص گفت: عملیات مذکور علیه نظامیان ارتش اسرائیل در قدس اشغالی، ادامه انقلاب ملت فلسطین در قدس است؛ فلسطینی‌ها در آنجا برای اخراج اشغالگر و حمایت از هویت عربی این شهر مقدس مبارزه می‌کنند.
انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما