plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۲۷۲۳

تقاطع غیر همسطح «شهید روح‌الامین» با پیشرفت 47 درصدی در حال احداث است

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از پیشرفت ۴۷ درصدی احداث پل تقاطع غیر همسطح شهید روح الامين خبر داد و گفت: اين پروژه با هزينه‌اي بالغ بر هفت ميليارد تومان از محل اعتبارات شهرداري منطقه شش در دست اجراست.
تقاطع غیر همسطح «شهید روح‌الامین» با پیشرفت 47 درصدی در حال احداث است
به گزارش ایصال نیوز از شهرداری اصفهان، ایرج مظفر اظهار کرد: پل تقاطع غیرهمسطح شهید روح الامین در محل تقاطع ورودی شرقي مرکز همايش‌ها در امتداد خيابان آبشار(ورودي خيابان روح الامين) با هدف تسهيل در خروج بار ترافيکي از مرکز همايش‌هاي بين‌المللي اصفهان، جلوگيري از ايجاد ترافيک در مسير منتهي به سمت اصفهان و كاهش خطرات مسير در حال اجراست.
وی افزود: در حال حاضر احداث این پروژه که یکی از زیر مجموعه‌ پروژه‌هاي مرکز همايش‌هاي بين‌المللي اصفهان به شمار مي‌رود، با پيشرفت ۴۷ درصدي شامل يک پل با هشت دهانه به طول ۳۲۶ متر، عرض ۹.۲ متر و مساحت در حدود سه هزار متر مربع است.
معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه پل تقاطع غیر همسطح شهید روح الامين با هزينه‌اي بالغ بر هفت ميليارد تومان از محل اعتبارات شهرداري منطقه شش در دست اجراست، تصريح کرد: اين پروژه از اسفندماه سال گذشته آغاز و در برنامه‌ريزي انجام شده مهرماه سال‌جاري به پايان مي‌رسد.
وی ادامه داد: در این پروژه ۳۵۰۰ متر مکعب عملیات خاک‌برداری صورت گرفته و حجم آسفالت مورد نیاز ۵۹۸ تن است.
مظفر با اشاره به سایر پروژه‌های فعال در پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللي، گفت: در حال حاضر تعداد ۲۴ پروژه در مجموعه مرکز همايش‌هاي بين المللي اصفهان فعال است و درصد کل پيشرفت اين پروژه عظيم ۷۲ درصد است.
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون سه قرارداد جدید به مبلغ ۷۸ میليارد تومان در اين پروژه منعقد شده است که شامل تهيه، نصب، اجرا و راه‌اندازي سن متحرک، تکميل كنكورس، تهيه تجهيزات، اجرا و راه‌اندازي اتاق‌های برق و پست پاساژ، تهیه، حمل، نصب و راه‌اندازی دیزل ژنراتور است. 
انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما