plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۲۶۹
ویراژ سکه و دلار در خیابان بازار؛

نوسان ۳۲۰ هزار تومانی سکه در یک روز

بازی با عزت و نجابت انقلاب و مردم به چه قیمت
خدشه به کرامت مردم به بهانه های ساختگی در تضاد کامل با اصل انصاف و حکمرانی مدبرانه برای مردم است. ادامه روند فعلی نشستن بر شاخه و بریدن بن است و آسیب جدی به عزت و کرامت ملّت را در پی دارد.
نوسان ۳۲۰ هزار تومانی سکه در یک روز
احمد امینی: نبض بازار در نوسان است. امروز پنجم اسفندماه، گفته می شود تنها در یک روز قیمت سکه با جهشی فوق العاده در لحظاتی از مرز ۵ میلیون تومان نیز عبور کرده است. بر این اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز با افزایش ۳۲۰ هزار تومانی قیمت ، به ۵ میلیون تومان رسید. روز زن و افزایش قیمت ارز در بازار داخلی مهمترین دلیل رشد قیمت سکه اعلام شده است. امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۵ میلیون تومان و طرح قدیم ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله می‌شود. در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک ‌میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود. هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۴۵۲ هزار و ۴۶۶ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۳۲۸ دلار معامله می‌شود. صرافی‌های بانک ها قیمت دلار را برای روز جاری، ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۳ هزار و ۵۵۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار نسبت به روز گذشته ۱۱۵۰ تومان افزایش داشته است.
به نظر می رسد نوسان بی امان قیمت ها از جمله در سکه، ارز، خودرو و مواد غذایی در روزهای اخیر پیامدهای ناگواری را به دنبال داشته باشد که متعاقباً در راستای اهداف دشمنان خواهد بود. عدم هوشیاری لازم و فقدان تدبیر، امید مردم را متزلزل می کند. خدشه به کرامت مردم و انقلاب به بهانه های ساختگی در تضاد کامل با اصل انصاف و حکمرانی مدبرانه برای مردم است. ادامه روند فعلی - نشستن بر شاخه و بریدن بن - در نهایت عزت و کرامت مردم را مخدوش می کند.
انتهای پیام /*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما