plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۲۶۸۱

محسن هاشمی: رضایت مردم از مدیریت شهری در گرو فعالیت شهرداران نواحی است

رئیس شورای شهر تهران رضایت مردم از عملکرد مدیریت شهری را در گرو فعالیت مناسب شهرداران نواحی دانست و از آنها خواست با فعالیت مضاعف تحرک و شادابی بیشتری به بدنه مدیریت شهری تزریق کنند.
محسن هاشمی: رضایت مردم از مدیریت شهری در گرو فعالیت شهرداران نواحی است
به گزارش ایصال نیوز به نقل از شهر نوشت، محسن هاشمی در ابتدای سخنان خود گفت: خوشحالم که به این ابتکار برادران در معاونت امور مناطق شهرداری تهران برای یک بار هم که شده چهره فعال شما عزیزان را از نزدیک زیارت می کنم و امیدوارم این امکان فراهم شود که با شما بیشتر آشنا شویم.
وی تقارن برگزاری اجلاس شهرداران نواحی با انتخابات شورایاری ها را به فال نیک گرفت و گفت: مهمترین ویژگی شورای شهر تهران و شورایاری ها مردم نهاد بودن آن است و این نهاد که متبلور از مردم هر شهر است می تواند مشکلات مردم را به راحتی به رده های بالای کشوری منتقل کند و به این صورت مشکلات مردم حل شود. خوشبختانه بر اساس آخرین آماری که به دست من رسیده تاکنون بیش از 6500 نامزد برای شورایاری ها ثبت نام کرده اند.
هاشمی گفت: خواسته من از شما شهرداران نواحی این است که در محلات این اثرگذاری را داشته باشید که تعداد ثبت نامی ها برای شرکت در انتخابات بالاتر برود و کسانی که می توانند در این عرصه اثرگذاری مثبت داشته باشند بتوانند در این انتخابات شرکت کنند.
هاشمی با تاکید بر محله محوری مدیریت شهری گفت: نزدیک به 70 هزار نفر در شهرداری فعالیت می کنند و شما هستید که می توانید از این افراد استفاده کنید. شهرداران نواحی نقشی مهم و کلیدی در رضایت مندی شهروندان دارند. با توجه به تعداد نواحی و محله ها اگر هر هفته یک مشکل توسط شهرداران نواحی در تهران حل شود بیش از هزاران مشکل در سال حل می شود و من از شما درخواست دارم که با فعالیت مضاعف و برنامه ریزی تحرک و شادابی بیشتری به بدنه مدیریت شهری تزریق کنید.
به گفته رییس شورای شهر تهران گاهی یک پروژه کوچک با هزینه کم می تواند رضایت مندی بالایی در محله ایجاد کند. وی به افتتاح یک کنارگذر در محله بریانک اشاره کرد که با وجود کوچک بودن رضایتمندی زیادی در محله ایجاد کرده بود. هاشمی همچنین با اشاره به سرکشی اخیرش به میدان هفت تیر از شهردار مربوطه خواست سرویس بهداشتی جنوب این میدان را که به خاطر فعالیت عمرانی اخیر تعطیل شده است احیا کند و آن را خواسته اهالی آن منطقه توصیف کرد.
هاشمی در پایان با گرامی داشت یاد پدرش گفت: این ساختمان برای من خاطرات زیادی از پدرم دارد و برای شادی روح ایشان فاتحه ای بخوانید.
انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما