plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
کد مطلب : ۲۶۶۸
آمریکا خواستار برگزاری جلسه آژانس شد

آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه جلسه اضطراری برگزار می کند

این نشست ویژه شورای حکام درباره ایران است
سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز جمعه اعلام کرد شورای حکام روز چهارشنبه 19 تیر بنا به درخواست آمریکا که خواستار نشست فوری این شورا برای بررسی مسائل مربوط به پرونده هسته‌ای ایران شده بود، تشکیل جلسه خواهد داد.
آژانس بین المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه جلسه اضطراری برگزار می کند
به گزارش ایصال نیوز، ساعاتی بعد از درخواست نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی برای برگزاری نشست ویژه و اضطراری شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص ایران، یک سخنگوی آژانس زمان برگزاری این نشست را اعلام کرد.
خبرگزاری فرانسه به نقل از یک سخنگوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نوشت جلسه شورای حکام آژانس اتمی، رأس ساعت ۱۴:۳۰ روز ۱۰ جولای (۱۹ تیرماه) برگزار خواهد شد.
«جکی ولکات»، نماینده آمریکا در سازمان‌های بین‌المللی ساعاتی قبل‌تر خواستار برگزاری نشست ویژه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای بحث درباره جدیدترین گزارش آژانس درباره برنامه هسته‌ای ایران شد.
از سوی دیگر در واکنش به این درخواست آمریکا، نمایندگی کشورمان با صدور بیانیه‌ای که در توئیتر منتشر شد آورده است: این طنزی تلخ است که همان رژیمی که برجام را از طریق خروج غیر قانونی و یکجانبه نقض کرد و به دیگران فشار می‌آورد تا اقدام مشابهی را صورت دهند و با اعمال زور مانع اجرای آن توسط جامعه بین المللی می‌شود، نسبت به اجرای همان توافق، ابراز نگرانی کرده است.
انتهای پیام/*
۲
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما