plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۶
کد مطلب : ۲۶۴۹
توسط مدیرعامل استقلال

جواد زرینچه با حکم «سرپرستی تیم بزرگسالان» به استقلال بازگشت

«اصغر حاجیلو» سرپرست سابق تیم بزرگسالان استقلال روز گذشته از سمت سرپرستی استعفا کرد
براساس اعلام باشگاه استقلال تهران، «جواد زرینچه» عضو سابق تیم ملی و بازیکن باسابقه آبی پوشان پایتخت، روز پنجشنبه با حکم مدیرعامل باشگاه استقلال به عنوان سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان استقلال تهران منصوب شد.
جواد زرینچه با حکم «سرپرستی تیم بزرگسالان» به استقلال بازگشت
به گزارش ایصال نیوز، براساس اعلام باشگاه استقلال تهران، «جواد زرینچه» عضو سابق تیم ملی که ۱۲ فصل برای آبی پوشان پایتخت بازی کرده بود، روز پنجشنبه با حکم مدیرعامل باشگاه استقلال به عنوان سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان به خانه خود بازگشت. وی پیش تر و برای مدتی مربی تیم استقلال را برعهده داشت. وی ۸۰ بازی ملی در کارنامه خود دارد.
«امیرحسن فتحی» در بخشی از حکم خود خطاب به زرینچه، وی را به حفظ و رعایت شأن باشگاه و همه ارکان آن به ویژه هواداران، ایجاد همدلی در میان تمام اعضا، برقراری آرامش و دور ساختن حاشیه از اطراف تیم، نظم و پیاده‌سازی آیین نامه انضباطی و دستورات باشگاه، یادآوری به اعضای تیم در احترام به همه اهالی فوتبال شامل مسئولان، داوران، مربیان و بازیکنان تیم حریف، اهالی رسانه و هواداران، تکریم پیشکسوتان، رعایت اصول حرفه‌ای و اخلاقی، تاکید بر اجرای قوانین داخلی تیم و باشگاه و سایر حیطه رسالت کاری وی توصیه کرد.
گفتنی است «اصغر حاجیلو» سرپرست سابق تیم بزرگسالان استقلال روز گذشته از سمت سرپرستی استعفا کرد.
انتهای پیام.*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما