plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۲۵۵۵
پس از بررسی کمیته حقیقت یاب

مدیرکل زندان‌های استان تهران برکنار شد

اواخر خردادماه، مرحوم شیرمحمدعلی در زندان بزرگ تهران به قتل رسید
پس از تعیین کمیته ویژه از سوی رئیس قوه‌قضاییه به منظور بررسی علت قتل یک زندانی به نام شیرمحمدعلی در زندان تهران بزرگ، نتیجه تحقیقات روشن و به رئیس قوه‌قضاییه اعلام شده است. برکناری مدیرکل زندان‌های استان تهران، نتیجه بررسی‌های این کمیته بوده است.
مدیرکل زندان‌های استان تهران برکنار شد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از تسنیم، همچنین شنیده می‌شود رئیس زندان تهران بزرگ و اندرزگاه محل نگهداری شیرمحمدعلی نیز از مسئولیت خود برکنار شدند.
گفتنی است در 27 خردادماه روابط عمومی زندانها طی اطلاعیه ای از پیگیری جدی حادثه قتل شیرمحمدعلی در تاریخ 20 خرداد98 خبر داده بود و تاکید کرده بود که «در روز حادثه، برای رفع ایراد سیستم فاضلاب بهداشتی محل نگهداری دو نفر (زندانی «م خ» و «م ش»)، نامبردگان به هواخوری هدایت که در همین اثنا با گشوده شدن درب محل نگهداری زندانیان امنیتی برای توزیع غذا ، متهمان به دلیل حضور در هواخوری از فرصت پیش آمده سوء استفاده کرده و به سرعت وارد حریم نگهداری زندانیان امنیتی شده و ظرف مدت زمانی کمتر از دو دقیقه، علیرضا شیرمحمدعلی را مورد ضرب و جرح قرار داده که نهایتاً با حضور عوامل زندان و انتقال مصدوم به بیمارستان خارج از زندان، اقدامات پزشکی فاقد نتیجه بوده و نامبرده در بیمارستان فوت می‌کند. لازم به ذکر است علاوه بر پیگیری جرائم متهمان مذکور ، بلافاصله موضوع قصور یا تقصیر احتمالی مأمورین و مسئولین مجتمع ندامتگاهی تهران بزرگ در دستور رسیدگی قرار گرفته است.»
انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما