plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۲۵۱۲
قصور و تقصیر خودروسازان در تصادفات چقدر است

توضیح پزشکی قانونی در مورد اختلاف نظر کشته‌های تصادفات با پلیس

سال گذشته در تهران یک هزار و ۳۱۹ نفر در حوادث رانندگی فوت کردند
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: تفاوت آمار کشته شدگان حوادث رانندگی پزشکی قانونی با پلیس این است که پلیس در برخی از مواقع آمار جانباختگان در صحنه را اعلام می‌کند و بعد از آن هم شماری از مصدومان حادثه در حین انتقال به بیمارستان یا بعد در بیمارستان فوت می‌کنند.
توضیح پزشکی قانونی در مورد اختلاف نظر کشته‌های تصادفات با پلیس
به گزارش ایصال نیوز، مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران علت تفاوت آمار کشته شدگان حوادث رانندگی، میان پزشکی قانونی با پلیس را توضیح داد. مسعود قادی پاشا روزشنبه افزود: پزشکی قانونی موظف است که بر اساس وظایف خود تمام آمار افرادی که به دنبال حوداث رانندگی فوت می‌کنند و به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می‌شوند را اعلام کند. وی ادامه داد: سال گذشته (۹۷) در تهران یک هزار و ۳۱۹ نفر در حوادث رانندگی فوت کردند که این آمار نسبت به سال قبل از آن (۹۶) ۱.۷ درصد رشد داشت.
قادی پاشا اضافه کرد: ازبین جانباختگان حوادث رانندگی در سال گذشته ۵۴۵ نفر عابر بودند و ۳۸۶ نفر هم موتور سوار بودند. وی اعلام کرد: در تعطیلات نوروز امسال (از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین امسال) ۵۵ نفر در حوادث رانندگی در استان تهران فوت کردند که نسبت به سال قبل از آن (۹۷)۲۸.۶ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: همچنین در فروردین ماه امسال ۹۱ نفر در مجموع در تهران در تصادفات رانندگی جان باختند که ۶۸ نفر آنها مرد و ۲۳ نفر هم زن بودند و با توجه به اینکه در فروردین ۹۷ هم ۱۰۱ نفر در این حوادث فوت کردند شمار جانباختگان فروردین ۹۸ نسبت به ۹۷ با کاهش ۱۰ درصدی همراه بود.
وی ادامه داد: از بین جانباختگان فروردین ماه امسال ۶۳ نفر مربوط به مناطق شهری، ۲۷ نفر برون شهری و یک نفر هم در سایر نقاط فوت کردند. قادی پاشا اعلام کرد: در فروردین امسال ۲هزار و ۴۲۸ نفر براثر حوادث رانندگی مصدوم شدند که نسب به فروردین سال قبل از آن (۹۷) با ۲هزارو ۳۹۵ نفر ۱.۴ درصد افزایش داشت و در بین مصدومان فروردین امسال ۷۰۳ نفرزن و هزار و ۷۲۵ نفر هم مرد بودند.
انتهای پیام/*
۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما