plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۶
کد مطلب : ۲۴۹۹
یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان ایران

تیم فوتبال شهرداری بم قهرمان لیگ برتر بانوان شد

شهرداری سیرجان نایب قهرمان و سپاهان اصفهان سوم شد
از هفته بیستم و دوم لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم‌های ذوب آهن و شهرداری بم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود تیم شهرداری بم به پایان رسید تا کارنامه یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان ایران با قهرمانی تیم شهرداری بم، نایب قهرمانی تیم شهرداری سیرجان و جایگاه سومی تیم سپاهان اصفهان به پایان برسد.
تیم فوتبال شهرداری بم قهرمان لیگ برتر بانوان شد
به گزارش ایصال نیوز، تیم فوتبال شهرداری بم قهرمان لیگ برتر بانوان شد. فدراسیون فوتبال اعلام کرد، هفته بیست و دوم و پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در نهایت تیم شهرداری بم با کسب ۶۴ امتیاز قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان شد و تیم شهرداری سیرجان با بدست آوردن ۵۷ امتیاز نائب قهرمانی این رقابت ها را بدست آورد. سپاهان اصفهان نیز با ۴۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. همچنین در این هفته تیم سپاهان اصفهان از دیدار با سپیدار قائمشهر انصراف داد.
از هفته بیستم و دوم لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم‌های ذوب آهن و شهرداری بم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر یک به سود تیم شهرداری بم به پایان رسید تا کارنامه یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان ایران با قهرمانی تیم شهرداری بم، نایب قهرمانی تیم شهرداری سیرجان و جایگاه سومی تیم سپاهان اصفهان به پایان برسد. همچنین مراسم اهدای کاپ قهرمانی در ورزشگاه فولادشهر با حضور مسؤلین فدراسیون فوتبال و شورای شهر بم برگزار شد.
انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما