plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۲۴۷۹
هواپیما سوخت اما مسافران نجات یافتند

در حادثه فرود اضطراری هواپیمای مسافربری روسیه، دو خلبان کشته شدند

در این حادثه 19 نفر از مسافران هواپیما زخمی شدند
هواپیمای مسافربری آنتونوف ـ 24 ، متعلق به شرکت هواپیمایی آنگارا در فرودگاه شهر نیژنی آنگارسک روسیه فرود اضطراری انجام داد. هواپیما با یک ساختمان برخورد کرد و آتش گرفت و هر دو خلبان آن کشته شدند.
در حادثه فرود اضطراری هواپیمای مسافربری روسیه، دو خلبان کشته شدند
به گزارش ایصال نیوز، هواپیمای مسافربری آنتونوف ـ 24 روسی ، متعلق به شرکت هواپیمایی آنگارا در فرودگاه شهر نیژنی آنگارسک روسیه  هنگام فرود اضطراری با یک ساختمان برخورد کرد و آتش گرفت و هر دو خلبان آن کشته شدند.
این هواپیما از نوع آنتونوف ۲۴ بود و به دنبال فرود اضطراری در منطقه نیژنئانگارسک (Nizhneangarsk) دچار حادثه شد. این سانحه هوایی دست‌کم دو کشته برجا گذاشت و به مصدوم شدن تعدادی دیگر از سرنشینان هواپیما منجر شد.
بنابر اعلام مقامات محلی، این هواپیما صبح امروز از شهر نیژنی آنگارسک به سوی شهر اولان اوده پرواز کرده بود، اما دقایقی پس از پرواز یکی از موتورهایش از کار افتاد و کادر پرواز تصمیم گرفتند به فرودگاه محل پرواز باز گردند. گفته می شود هواپیما هنگام فرود حدود صد متر از باند فرودگاه خارج شد و به ساختمان تاسیسات  فرودگاه اصابت کرد و آتش گرفت. هواپیما کاملاً سوخته و بخش جلویی و همچنین کابین آن کاملاً تخریب شده است، اما وضع جعبه سیاه و وسایل خودکار نظارتی هواپیما امکان می دهد محتویات آن مورد مطالعه قرار بگیرد.
اطلاعات اولیه حاکی از آن است که دست‌ کم دو خدمه پرواز کشته شدند و دست‌کم 19نفر در بیمارستان بستری شدند. ۴۳ نفر دیگر از سرنشینان نیز نجات پیدا کردند.
انتهای پیام/*
۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما