plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۲۴۵۲
مشاور وزیر نیرو خبر داد

همکاری ایران و اتحادیه اروپا درباره مدیریت منابع آب شروع شد

هیات کارشناسی اتحادیه اروپا برای بررسی نحوه تخصیص کمک‌های آن اتحادیه به پروژه‌های حوزه آب وارد ایران شد
مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل گفت: هیات کارشناسی اتحادیه اروپا از دو روز پیش برای بررسی راهکارهای همکاری دو طرف و نحوه تخصیص کمک‌های آن اتحادیه به پروژه‌های حوزه آب، سفر دو هفته‌ای خود به ایران را آغاز کرد.
همکاری ایران و اتحادیه اروپا درباره مدیریت منابع آب شروع شد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از ایرنا، یزدان دوست از برگزاری جلسات متعدد با بخش آب اتحادیه اروپا به منظور همکاری در حوزه مدیریت منابع آب ایران خبر داد. پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو اعلام کرد، فرهاد یزدان‌دوست مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل با اشاره به برگزاری جلسه‌های متعدد با بخش آب اتحادیه اروپا برای همکاری در حوزه مدیریت منابع آب ایران، از آغاز همکاری این اتحادیه با وزارت نیرو در بخش مدیریت منابع آب ایران  و سفر دو هفته ای هیات کارشناسان اروپایی به ایران خبر داد. وی افزود: تاکنون جلسات متعددی با حضور نمایندگان اتحادیه اروپا در بخش آب، دیپلمات‌های سفارت آلمان، فنلاند، اتریش و مسئولان حوزه آب وزارت نیرو، سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت امور خارجه برگزار شده و در راستای این همکاری، اولویت‌ها و چالش‌های آبی ایران به اطلاع هیأت اروپایی رسیده است.
یزدان دوست گفت: هیأت کارشناسی اتحادیه اروپا طی روزهای آتی نشست‌های تخصصی به تفکیک با مسئولان و کارشناسان حوزه آب در وزارت نیرو برگزار خواهد کرد و پس از آن به عنوان نمونه به شهر شیراز سفر و بررسی را در این زمینه آغاز خواهند کرد.
مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل ادامه داد: در پایان سفر، جلسه اختتامیه با حضور همه مسئولان در بخش آب برای بررسی توافق‌های آتی با نمایندگان اتحادیه اروپا صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/*
۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما