plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۲۳۸۲
در سفر وزیر امور خارجه به اصفهان مطرح شد

دکتر ظریف» نمایشگاه گردشگری اصفهان، فرصتی برای معرفی توانمندیهای ایران است

ظریف اظهار امیدواری کرد نمایشگاه گردشگری سال آینده در همین مکان افتتاح شود
وزیر امور خارجه در حاشیه بازدید از طرح نمایشگاه بزرگ اصفهان گفت : نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی اصفهان فرصتی برای معرفی توانمندی های بخش های مختلف ایران اسلامی از جمله فرهنگی و اقتصادی و تاریخی است.
دکتر ظریف» نمایشگاه گردشگری اصفهان، فرصتی برای معرفی توانمندیهای ایران است
به گزارش ایصال نیوز، محمد جواد ظریف عصر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح نمایشگاه بزرگ اصفهان گفت: ایران به عنوان کشوری که دارای هفت هزار سال سابقه شهرنشینی است به طور این مزیت را در دنیا دارد که سایر کشورها بدانند فراز و نشیب های بسیاری را گذراندیم و قلدرهای بسیاری آمدند و رفتند که هیچیک از آنها باقی نمانده است.
وی اظهار داشت: ایران کماکان ثابت و استوار و سرافراز باقی مانده است و کسانی که از اصفهان بازدید می‌کنند به طور حتم به این واقعه پی می‌برند. وی تصریح کرد: کاشان، شیراز و کرمان و جاهای دیگر که میراث شهرنشینی در ایران را به دنیا نشان می دهند می توانند این واقعیت را بیان کنند که با یک ملت بسیار بزرگ طرف هستند نه ملتی که بتوانند به آنها زور بگویند.
وزیر امور خارجه با اشاره به نمایشگاه بزرگ اصفهان خاطرنشان کرد: از آن جایی که سال ٩٤ خودم این نمایشگاه بزرگ را کلنگ زدم و میزان پیشرفت آن در زمان مسئولیت شهردار فعلی اصفهان چشمگیر بوده است که می توان گفت این پروژه بسیار زیبا و باشکوهی بوده که حق اصفهان همین است. وی اضافه کرد: امیدوارم در آینده نزدیک این پروژه به بهره برداری برسد که با توجه به پیشرفت در کار به طور حتم به زودی این پروژه افتتاح خواهد شد.
ظریف اظهار امیدواری کرد نمایشگاه گردشگری سال آینده در همین مکان افتتاح بشود. وی درباره طرح ملی اصفهان ٢٠٢٠ بیان کرد: بسیار خرسندم که این توانمندی ویژه اصفهان که سازگار با محیط زیست، زیست بوم و توانمندی های تاریخی اضفهان است مورد توجه شورای شهر و شهرداری اصفهان قرار گرفته است تا اصفهان را به سمتی هدایت کند که سازگار با امکانات این شهر باشد.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی از ۲۸ تا ۳۱ خردادماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برپا شد.
انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما