plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۲۳۶۵
روسیه مجددا هشدار داد

پوتین: اقدام نظامی علیه ایران به فاجعه در خاورمیانه منجر خواهد شد

مسکو معتقد است، تحریم‌ها بر ضد ایران «بی‌اساس» است
ولادمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، روز پنج‌شنبه ۲۰ ژوئن گفت اقدام نظامی آمریکا علیه ایران به فاجعه در خاورمیانه منجر خواهد شد و ممکن است سبب به راه افتادن دور تازه‌ای از خشونت‌ و موجی از مهاجرت شود.
پوتین: اقدام نظامی علیه ایران به فاجعه در خاورمیانه منجر خواهد شد
به گزارش ایصال نیوز، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت: اقدام نظامی آمریکا علیه ایران به فاجعه در خاورمیانه منجر خواهد شد و ممکن است سبب به راه افتادن دور تازه‌ای از خشونت‌ و موجی از مهاجرت شود.
رئیس‌جمهور روسیه که در برنامه سالانه پرسش و پاسخ تلویزیونی شرکت کرده بود گفت مسکو معتقد است ایران به طور کامل از توافق اتمی تبعیت کرده است. پوتین افزود: تحریم‌ها بر ضد ایران «بی‌اساس» است.
این اظهارات رئیس‌جمهور روسیه ساعاتی پس از بالا گرفتن تنش‌ها میان ایران و آمریکا ایراد می‌شود. مقامات ایالات متحده روز پنجشنبه اعلام کردند یک پهپاد تجسسی این کشور که در حریم هوایی بین‌المللی در تنگه هرمز در حال پرواز بود از سوی نیروهای ایرانی مورد هدف قرار گرفته و سقوط کرده است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز رسما اعلام کرد، این پهپاد در حریم هوایی ایران «در نزدیکی منطقه کوه مبارک» هرمزگان ساقط شده است.
حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران، با تایید این حمله گفته است سرنگون کردن پهپاد آمریکا حامل این پیام است که «مرزها خط قرمز ماست و هر دشمنی به آن تعرض کند، برنخواهد گشت و نابود خواهد شد.»
انتهای پیام/*
۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما