plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۲۳۱۹
سفیر ایران در انگلیس مطرح کرد

صحنه مصاحبه همسر نازنین زاغری جلوی سفارت، ساختگی بود

زاغری شهروند ایرانی-انگلیسی به دلیل آنچه که جرایم امنیتی اعلام شده است در زندان به سر می برد
با توجه به نشست امروز وزرای خارجه اتحادیه اروپا و نشست چهارشنبه سران این اتحادیه در بروکسل، انگلستان با بزرگنمایی شایعه اعتصاب همزمان نازنین زاغری در زندان ایران و اعتصاب غذای همسرش در جلوی سفارت ایران و نیز اتهام زنی وزیر امورخارجه انگلیس علیه ایران در حادثه دریای عمان، قصد دارد بر تصمیمات اتحادیه اروپا در باره ایران اثر بگذارد.
صحنه مصاحبه همسر نازنین زاغری جلوی سفارت، ساختگی بود
به گزارش ایصال نیوز، ‏حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن با اشاره به گفتگوی دیشب (یکشنبه) بی بی سی با همسر نازنین زاغری شهروند ایرانی - انگلیسی که به دلایل جرایم امنیتی در ایران در زندان به سر می برد، در صفحه توئیترش نوشت: «امشب بی بی سی فارسی مصاحبه ای با ریچارد راتکلیف پخش کرد که در گوشه ای تنها و بی آزار در اعتصاب غذا بود. این یک صحنه ساختگی بود که فقط در زمان مصاحبه طراحی شد. این دو روز جلوی سفارت مرتب بلوکه بود.ولی حداقل اعتراف کرد گذرنامه دخترش آزاد است و خودش هم درخواست ویزای ایران نکرده است.»
سفیر ایران در انگلیس دیروز از مسدود کردن پیاده روی مقابل سفارت ایران در لندن توسط چند معترض خبر داد و گفت که این اقدام مانع از تردد دیپلماتهای ایرانی به سفارت شده است. وی در توئیت دیگری عنوان کرد که با وجود اینکه به پلیس و وزارت خارجه انگلیس اطلاع داده شده ولی هیچ اقدامی از سوی آنها صورت نگرفته است.
گفتنی است با توجه به نشست امروز وزرای خارجه اتحادیه اروپا و نشست چهارشنبه سران این اتحادیه در بروکسل، انگلستان با بزرگنمایی شایعه اعتصاب همزمان نازنین زاغری در زندان ایران و اعتصاب غذای همسرش در جلوی سفارت ایران و نیز اتهام زنی وزیر امورخارجه انگلیس علیه ایران در حادثه دریای عمان قصد دارد بر تصمیمات اتحادیه اروپا در باره ایران اثر بگذارد.
انتهای پیام/*
۳
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما