plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۲۳۰۰
هنگام بازگشت از تاجیکستان

رئیس جمهور در سفر غیر رسمی وارد مشهد مقدس شد

حسن روحانی به زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) شرفیاب شد
رئیس جمهوری شنبه شب پس از بازگشت از تاجیکستان در سفر غیر رسمی به مشهد، به زیارت حرم مطهر رضوی مشرف شد.روحانی در دیدار با تولیت آستان قدس تاکید کرد، هدف آستان قدس و دولت یکی است و آن خدمت بیشتر به مردم است.
رئیس جمهور در سفر غیر رسمی وارد مشهد مقدس شد
به گزارش ایصال نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی که در مسیر بازگشت از سفر به دو کشور آسیایی قرقیزستان و تاجیکستان، به منظور زیارت بارگاه مطهر امام هشتم شیعیان، به مشهد سفر کرده بود؛ پس از زیارت ضریح مطهر حضرت ثامن الحجج، در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان مقدس رضوی، بر ضرورت خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به زائران و مجاوران آن حضرت تاکید کرد.
روحانی با بیان این‌که هدف آستان و دولت یکی و آن، خدمت بیشتر به مردم است، افزود: دولت از هرگونه کمک و توجه در این زمینه فروگذار نخواهد کرد و در کنار آستان خواهد بود.
گفتنی است، حسن روحانی رپیس جمهور شب گذشته در بازگشت از سفر تاجیکستان وارد فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد شد و مورد استقبال علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی قرار گرفت. رئیس جمهوری پس از زیارت حرم مطهر رضوی مشهد را به مقصد تهران ترک کرد.
روحانی که در دومین مرحله از سفر سه روزه خود به دو کشور آسیایی به منظور شرکت در پنجمین کنفرانس تعامل و اعتماد سازی در آسیا (سیکا) دیروز به تاجیکستان سفر کرده بود، عصر امروز دوشنبه را ترک کرد. رئیس جمهوری در نخستین مرحله از این سفر نیز روز پنجشنبه هفته گذشته به منظور شرکت در نوزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، عازم بیشکک پایتخت قرقیزستان شده بود. یک هیأت بلند پایه سیاسی، روحانی را در سفر به کشورهای قرقیزستان و تاجیکستان همراهی کردند.
انتهای پیام/*
۵
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما