کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقلال با مربی ایتالیایی شروع می کند

استرا ماچونی، استقلال تهران را در لیگ نوزدهم هدایت می کند

استراماچونی بالاخره با استقلال به توافق رسید، آیا او گران‌قیمت‌ترین سرمربی لیگ برتر است

نود , 24 خرداد 1398 ساعت 11:46

امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال اعلام کرد که آندره‌آ استراماچونی، رسماً به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال انتخاب شد. قرارداد استقلال با این مربی ایتالیایی دو ساله است. استراماچونی زمانی که در اینترمیلان بود در بازی‌های بزرگ تیمش را با آرایش 1-2-3-4 به میدان می‌فرستاد.


به گزارش ایصال نیوز، استراماچونی بالاخره با استقلال به توافق رسید و فصل آینده روی نیمکت این تیم می‌نشیند. سوالات زیادی در مورد سبک بازی مورد علاقه او و تیم‌های تحت هدایتش مطرح می‌شود. استراماچونی در 181 مسابقه به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم‌های مختلف نشسته است. تیم‌های تحت هدایت او تا به حال نتوانسته‌اند میانگین امتیازی بیشتر از 1.60 کسب کنند. پرسپولیس در سه فصل اخیر که قهرمان لیگ شده، حداقل میانگین امتیازی‌اش از هر مسابقه 2 بوده و استراماچونی برای قهرمانی در لیگ ایران، باید احتمال برای اولین بار به این میانگین برسد.
تیم‌های تحت هدایت استراماچونی از 181 مسابقه، 75 برد، 42 تساوی و 64 شکست را تجربه کردند. یکی از سلایق مربیگری استراماچونی، تغییرات پیاپی در ترکیب تیمش است. استراماچونی زمانی که در اینتر بود از 52 بازیکن مختلف بازی گرفت. روندی که ادامه پیدا کرد و آخرین تیم تحت هدایت او در 23 بازی به 34 بازیکن مختلف بازی داد.
بهترین و بدترین نتیجه بهترین برد این سرمربی ایتالیایی در دوران مربیگری در سوپرلیگ رقم خورد که با پاناتیناکوس 6-1 پانتراکیکوس را در هم کوبید. تلخ‌ترین شکستش هم همراه با اینتر بود که شکست پنج بر دو مقابل پارما و اودینزه را تجربه کرد.
استراماچونی در شروع سرمربیگری‌اش آرایش 3-3-4 را انتخاب کرده بود، ولی کم‌کم او محتاط‌تر شد و به 1-3-2-4 روی آورد. زمانی که استراماچونی در اینترمیلان بود در بازی‌های بزرگ تیمش را با آرایش 1-2-3-4 هم به میدان می‌فرستاد.
استراماچونی در عمر مربیگری‌اش تاکنون فقط به هشت بازیکن بالای سی سال بازی داد. در بین جوان‌ها هم به ده بازیکنی بازی داد که سن‌شان به بیست سال هم نرسیده بود. آیا همین روش را در استقلال ادامه خواهد داد؟
نکته مهم در خبری که دی‌مارتزیو خبرنگار ایتالیایی روی سایتش گذاشت، رقم قرارداد استراماچونی بود. او دقیقا توضیح داده که استقلال، قراردادی دو ساله با استراما بسته و در صورت توافق، این قرارداد برای سال سوم تمدید می‌شود. دستمزد استراماچونی برای هر سال هم 1.6 میلیون یورو خواهد بود! با توجه به اینکه اخبار دی‌مارتزیو معمولا دقیق هستند،(اگر این خبر هم درست باشد) می‌توان استراماچونی را گران‌قیمت‌ترین سرمربی لیگ برتر ایران نامید.
انتهای پیام/*


کد مطلب: 2276

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/2276/استرا-ماچونی-استقلال-تهران-لیگ-نوزدهم-هدایت-می-کند

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir