plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۲۲۷۳
پس از چندین ماه و با تکمیل شدن مستندات

گزارش حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد و آتش‌سوزی مدرسه زاهدان در مجلس بررسی می شود

این گزارشها توسط کمسیون آموزش ارائه می گردد
گزارش حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد علوم تحقیقات و حادثه آتش سوزی مدرسه دخترانه در زاهدان از دستور کارهای جلسات علنی هفته آینده مجلس است.
گزارش حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد و آتش‌سوزی مدرسه زاهدان در مجلس بررسی می شود
به گزارش ایصال نیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهند و جلسه علنی روز دوشنبه مجلس نیز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود. لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان، طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو، طرح یک فوریتی اصلاح بند ۵ ماده ۶ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و لایحه موافقتنامه بین ایران و فنلاند درباره کمک و همکاری متقابل در امور گمرکی از جمله دستور کارهای هفته آینده مجلس است.
نمایندگان همچنین در جلسات علنی هفته آینده  نمایندگان همچنین در جلسات هفته آینده گزارش معاونت نظارت مجلس در مورد اقدامات نظارتی مجلس در اجلاسیه سوم دوره دهم، گزارش کمیسیون آموزش در مورد حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات، گزارش کمیسیون آموزش در مورد پذیرش خارج از ظرفیت دانشجو در دانشگاه آزاد و گزارش کمیسیون آموزش در مورد حادثه آتش سوزی مدرسه دخترانه در زاهدان را مورد بررسی قرار می‌دهند.
انتهای پیام/*
۴
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما