plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۲۱۹۶
ارتش هند اعلام کرد

برای یافتن یک هواپیمای نظامی مفقود شده، ۸ هزار دلار جایزه می دهیم

این هواپیمای مفقود شده ۱۳ نفر سرنشین داشته است
هرچند تعیین جایزه برای پیدا کردن هواپیمای مفقود شده خیلی بندرت بوده است، اما مالزی نیز در سال ۲۰۱۴ برای هواپیمای مفقود شده خود، در پرواز کوآلالامپور به پکن ۸ میلیون دلار جایزه تعیین کرده بود، اما هنوز هیچ خبری از یافتن آن هواپیما بدست نیامده است
برای یافتن یک هواپیمای نظامی مفقود شده، ۸ هزار دلار جایزه می دهیم
به گزارش ایصال نیوز به نقل از الجزیرة، ارتش هند اعلام کرد یک هواپیمای هندی ساخت روسیه از نوع آنتونوف (ای.ان ۳۲) با ۱۳ سرنشین که از یک هفته پیش از صفحه رادار محو شده بود هنوز مفقود است و تلاشهای ارتش برای یافتن این هواپیما هنوز به نتیجه نرسیده است.
نیروی هوایی هند و مسئولان ایالتی اعلام کرده اند که ۵۵۰ هزار روپیه معادل ۸ هزار دلار جایزه برای پیدا کردن این هواپیما تعیین شده است. علاوه بر استفاده از تکنولوژی  رادار و ماهواره، عملیات جستجوی میدانی نیز با کمک گرفتن از نیروهای امدادی،پلیس و نیروهای محلی، تا نزدیک مرزهای چین، همچنان ادامه دارد.
هرچند تعیین جایزه برای پیدا کردن هواپیمای مفقود شده خیلی بندرت بوده است، اما مالزی نیز در سال ۲۰۱۴ برای هواپیمای مفقود شده خود، در پرواز کوآلالامپور به پکن ۸ میلیون دلار جایزه تعیین کرده بود، اما هنوز هیچ خبری از یافتن آن هواپیما بدست نیامده است!
انتهای پیام/* 
 
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما