plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۲۱۸۵
با گردهمایی بانوان فوتبالیست عضو فیفا

رقابتهای جام جهانی 2019 فوتبال زنان با بازی فرانسه و کره جنوبی، آغاز شد

این دور مسابقات در فرانسه برگزار می شود
در مراسم افتتاحیه جام جهانی سال ۲۰۱۹ زنان، جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه و همسرش بریژیت حضور داشتند.جام جهانی فوتبال زنان در سال ۲۰۱۹ میلادی، جمعه شب و با برگزاری بازی افتتاحیه میان تیم فرانسه به عنوان میزبان و تیم ملی زنان کره‌جنوبی به طور رسمی آغاز شد
رقابتهای جام جهانی 2019 فوتبال زنان با بازی فرانسه و کره جنوبی، آغاز شد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از یورو نیوز، مسابقات جام جهانی زنان در فرانسه دیشب آغاز شد؛ تورنمنتی که تا یک ماه بخش مهمی از توجهات جهانی را به خود جلب خواهد کرد.
در مراسم افتتاحیه جام جهانی سال ۲۰۱۹ زنان، جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه و همسرش بریژیت حضور داشتند.
پس از مراسم افتتاحیه، مسابقات جام جهانی فوتبال زنان در سال ۲۰۱۹ میلادی، جمعه شب و با برگزاری بازی افتتاحیه میان تیم فرانسه به عنوان میزبان و تیم ملی زنان کره‌جنوبی به طور رسمی آغاز شد. نخستین بازی با برتری تیم میزبان به پایان رسید.
این مسابقات هشتمین دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال زنان خواهد بود. این مسابقات به صورت دوره‌ای و هر چهار سال یکبار و بین تیم‌های ملی فوتبال زنان که عضو فدراسیون جهانی فوتبال فیفا هستند انجام می‌شود.
این برای اولین بار در این کشور و سومین بار در اروپا خواهد بود که این مسابقات برگزار می‌شود. مسابقات قرار است طبق برنامه در  9 شهر فرانسه و با شرکت 24 تیم برگزار شود؛ در حالی که آمریکا مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شود. 24 تیم حاضر در این رقابت‎ها یک ماه رقابت می‎کنند تا در نهایت هفتم جولای در ورزشگاه المپیک پارک لیون، تکلیف تیمی که جام قهرمانی را بالای سر می‌برد، مشخص شود. پیش بینی می شود که فرانسوی ها شانس اول قهرمانی باشند.
انتهای پیام/*
۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما