plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۶
کد مطلب : ۲۱۱۶
ایران 3 - 0 چین

اژدهای زرد برای والیبال ایران، امروز حرفی برای گفتن نداشت

بلندقامتان ایرانی بعد از پیروزی 3 بر یک برابر ایتالیا امروز 3 بر صفر چین را بردند
کولاکوویچ که 14 بازیکن آماده و پر انگیزه را با خود به چین برده است، امروز هم تیمش را با تمام نیرو به مقابله با چین فرستاد و توانست با هدایت خوب تیمش دومین برد خود را جشن بگیرد و از دو بازی شش امتیاز کسب کند.
اژدهای زرد برای والیبال ایران، امروز حرفی برای گفتن نداشت
به گزارش ایصال نیوز، دومین مسابقه تیم والیبال ایران نیز با پیروزی قاطع بر چین رقم خورد. عصر امروز  تیم میزبان با همه سعی و تلاشی که کرد و با توجه به میزبانی مسابقات و تماشاگران پرشور چینی هرچه کرد نتوانست بر تیم آماده و حرفه ای و با انگیزه ایران غلبه پیدا کند و در نهایت و در سه ست متوالی والیبالیست های ایرانی بر تیم چین پیروز شدند.
لیگ ملت های 2019 برای ایران خوب و متفاوت آغاز شد؛ شاگردان کولاکوویچ برای نخستین بار در گام اول به پیروزی رسیدند و حالا با انگیزه بالا به مصاف رقبای بعدی می روند. بلندقامتان ایرانی بعد از پیروزی 3 بر یک برابر ایتالیا امروز از ساعت 12:30 به وقت چین به مصاف چین رفتند؛ تیمی که با وجود میزبانی در گام اول مقابل آلمان با نتیجه ای نزدیک شکست خورده بود، در برابر ایران نیز هر سه ست را واگذار کرد.
در سال های گذشته نیز ایران توانسته بود چین را چه در سطح مسابقات جهانی و چه آسیایی شکست دهد و اژدهای زرد برای والیبال ایران امروز نیز حرفی برای گفتن نداشتند.
کولاکوویچ که 14 بازیکن آماده و پر انگیزه را با خود به چین برده، امروز هم تیمش را با تمام توان به رویارویی با چین فرستاد و توانست با هدایت خوب تیمش دومین برد خود را جشن بگیرد.
انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما