plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۲۱۰۲
با اشاره به روز قدس و تلاش ناکام آمریکا در تحریم ایران

همّتی: ما مسیرهایی جایگزین برای درآمدهای ارزی پیدا کرده‌ایم

در شرایط فعلی، ثبات اقتصادی برقرار شده است
رئیس کل بانک مرکزی گفت: آمریکا اعلام کرده است که حداکثر فشار را بر ایران وارد و تلاش کرده فروش نفت ایران را کاهش دهد، ولی ما مسیرها و روندهایی را برای دریافت درآمدهایمان پیدا کردیم که هیچ یک از این کارها نمی‌تواند بر آن اثرگذار باشد.
همّتی: ما مسیرهایی جایگزین برای درآمدهای ارزی پیدا کرده‌ایم
به گزارش ایصال نیوز به نقل از ایرنا «عبدالناصر همتی» با بیان اینکه تلاش‌های آمریکا و متحدانش برای به زانو درآوردن ایران بی نتیجه بوده است، گفت: آمریکا و متحدانش قرار بود سال گذشته ایران را به زانو درآورند که البته تمام تلاش هایشان بی نتیجه بود و امسال شرایط بهتری داریم. محکم در این مسیر ایستاده‌ایم و خوشبختانه در شرایط فعلی ثبات اقتصادی نیز برقرار شده است.
همتی در ادامه درباره مهم‌ترین نشانه بی اثر بودن تلاش‌های آمریکا و متحدانش اظهار کرد: در روزی که به نام روز فلسطین و قدس نام‌گذاری شده و همگان بر علیه اسرائیل شعار می دهند، متحدان آمریکا واسرائیل همه را در مکه مکرمه به دور هم جمع کرده‌اند و علیه ایران شعار می دهند. همه این موارد نشان از قدرت و استحکام ایران دارد و به یاری خدا آزادی قدس نیز محقق خواهد شد.
وی با بیان اینکه رفتار فعلی آمریکا نشانه شکست تلاش‌های این کشور برای افزایش فشار بر ایران است، تصریح کرد: در حال حاضر آمریکا اعلام کرده است که حداکثر فشار را بر ایران وارد و تلاش کرده فروش نفت ایران را کاهش دهد، ولی ما مسیرها و روندهایی را برای دریافت درآمدهایمان پیدا کردیم که هیچ یک از این کارها نمی‌تواند بر آن اثرگذار باشد.
رئیس کل بانک مرکزی معتقد است پیغام‌ها و رفتار فعلی آمریکا نشان از شکست تلاش‌هایش دارد و به امید خداوند به زودی شاهد پیروزی مردم ایران خواهیم بود.
انتهای پیام/*
۱۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما