plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۲۰۹۸
در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس

دکتر جهانگیری: معامله قرن محکوم به شکست است

حضور مردم گره‌گشای مسائل کشور و انقلاب و فلسطین است
معاون اول رییس جمهور از تقاطع خیابان انقلاب و حافظ در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد و با اشاره به گشایش گره‌ها و مسائل کشور، انقلاب و فلسطین، به برکت حضور همیشه در صحنه مردم، گفت: معامله قرن روسیاهی برای سران عرب خواهد بود و محکوم به شکست است.
دکتر جهانگیری: معامله قرن محکوم به شکست است
به گزارش ایصال نیوز از معاون اول رئیس جمهوری، دکتر اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به منظور حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، به جمع راهپیمایان روزه‌دار تهران پیوست.
معاون اول رییس جمهور همچنین در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امام بزرگوار یک راهبرد بسیار مهم برای مردم فلسطین ترسیم کرد و این راهبرد حضور مردم مسلمان در صحنه برای حمایت از فلسطینیان بود با این پیش‌فرض که در مواقعی که د‌ولتهای وابسته و مرتجعین عرب از آرمانهای فلسطین انصراف دهند و فلسطینیان تنها باشند، مردم مسلمان در سراسر دنیا به حرکت در آمده و حمایت خود را از فلسطین اعلام کنند.
وی افزود: این برهه تاریخی فعلی مقطعی است که رییس جمهور آمریکا برخلاف همه قراردادها و توافقات بین المللی موضوع معامله قرن را با این انگیزه مطرح کرده که تمام حقوق فلسطینیان نادیده گرفته شود و ما به ازای آن برخی برنامه های اقتصادی اجرا شود. اما هیچ فلسطینی در این توافق حضور نداشته و می توان بطور قطع پیش بینی کرد که با حضور مردم این معامله به شکست کشیده خواهد شد و برای سران عرب که با آمریکا همراهی می کنند روسیاهی خواهد بود.
دکتر جهانگیری ادامه داد: مردم ایران همواره مردمی وقت شناس و تاریخ شناس بوده اند و حساسیت ها را تشخیص داده اند و امروز که کشور در شرایط خاصي قرار گرفته و آمریکایی ها از یک طرف چنگ و دندان نشان می‌دهند و از طرف دیگر فریاد مذاکره سر می دهند و فلسطینی ها در فشار و سختی قرار گرفته اند، حضور مردم ایران همیشه تاریخ ساز بوده و من مطمئن هستم که حضور امسال مردم هم از مسائل کشور و انقلاب و هم از مسائل فلسطین گره گشایی زیادی خواهد کرد.
وی اضافه کرد: حضور امروز مردم هم از نظر مسائل داخلی و هم از نظر منطقه ای و جهانی تعیین کننده است.
معاون اول رییس جمهور همچینین در ادامه بر روی طوماری که راهپیمایان درباره توطئه های دشمنان مطالبی را نوشته بودند، این جمله را نوشت که «معامله قرن محکوم به شکست است».
انتهای پیام /*
۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما