plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۲۰۶۰
از ساعت 21 به میزبانی اصفهانی‌ها برگزار می شود

نقش جهان میزبان دیدار حساس سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی

پیروز این دیدار به مصاف داماش می رود
امیر قلعه نویی با تبریک قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر یادآور شد: امیدوارم شروع خوبی برای هر دو تیم باشد و توقع ما فوتبال خوب است و امیدوارم سپاهان به فینال برود. در هفته گذشته تمرینات شادابی را انجام دادیم و بچه به این رسیدند که می توانند قهرمان شوند. سرمربی سپاهان افزود: تیم پرسپولیس خط هافبک خوبی دارد و در دیدار قبلی ما با این تیم موقعیت خاصی نداشتند و با کیفیت بالا و تماشاگران خوب و با فرهنگ به اصفهان می آیند.
نقش جهان میزبان دیدار حساس سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی
به گزارش ایصال نیوز، در مسابقات جام خذفی فوتبال کشور، امروز (چهارشنبه) تیم سپاهان اصفهان از ساعت 21 میزبان تیم پرسپولیس خواهد بود،تا تکلیف دیگر تیم فینالیست جام حذفی در فصل98-97 با برگزاری این دیدار حساس و حرفه ای تعیین شود
امروز ورزشگاه نقش جهان اصفهان، شاهد رقابت داغ و دیدنی قهرمان و نایب قهرمان لیگ هجدهم به فاصله کمتر از دو هفته از پایان لیگ خواهد بود و برنده این مسابقه به فینال جام حذفی خواهد رفت. تیم پیروز این دیدار، در بازی فینال در 12 خرداد به مصاف تیم دسته دومی داماش گیلان خواهد رفت و از شانس بالایی برای قهرمانی برخوردار خواهد بود.
پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان تاکنون،در 6 دورۀ جام حذفی باهم روبه‌رو شده‌اند که 3 بار سپاهان موفق به حذف پرسپولیس شده و 3 بار هم پرسپولیس موفق به حذف سپاهان شده است.
خبرها حاکی از آن است که ورزشگاه نقش جهان کاملا آماده شده و در آستانه دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در جام حذفی، دوربین‌های مداربسته در ورزشگاه نقش جهان نیز نصب و راه‌اندازی شده‌اند.
انتهای پیام/*
۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما