plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۲۰۵۹
از ساعت 23 در استادیوم عبداله بن خلیفه قطر

ذوب آهن به مصاف النصر عربستان می رود

صعود نماینده ایران به مرحله یک هشتم نهایی قطعی است
سبز پوشان ذوب آهن اصفهان فصل گذشته، نایب قهرمانی لیگ برتر شدند و به دلیل قهرمانی پرسپولیس و استقلال در لیگ و جام حذفی، به مرحله پلی‌آف رفتند و با پیروزی یک بر صفر مقابل الکویت و برد ۳ بر ۲ الغرافه قطر به مرحله گروهی رسیدند و با تیم‌های الزورا عراق، النصر عربستان و الوصل امارات همگروه شدند.ذوب آهن هم اکنون با 11 امتیاز در صدر گروه خود قرار دارد و برای بازی با النصر فقط به برد یا مساوی فکر می‌کند.
ذوب آهن به مصاف النصر عربستان می رود
به گزارش ایصال نیوز بر اساس اعلام باشگاه ذوب آهن، بازی تیم ذوب آهن اصفهان تنها نماینده ایران با تیم النصر عربستان، در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹  امشب (چهارشنبه) از ساعت 23 در استادیوم عبداله بن خلیفه قطر برگزار خواهد شد.
ذوب آهن اصفهان هم اکنون با 11 امتیاز در صدر گروه خود و تیم النصر با 9 امتیاز در رده دوم گروه قراردارد. محل دیدار این دوتیم قبلا ورزشگاه کربلای عراق تعیین شده بود اما در نهایت، استادیوم عبداله بن خلیفه قطر، میزبان قطعی مصاف تیم‌های ذوب آهن و‌ النصر اعلام شد.
اتفاقات سه هفته قبل ورزشگاه کربلا در  دیدار تیم ایرانی با الزوراء عراق باعث شد تا AFC زمان و مکان این دیدار را تغییر دهد.
صعود تیم ذوب آهن اصفهان تنها نماینده ایران به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قطعی است.
انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما