plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۲۰۰۹
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد

روسیه از افزایش استفاده از پهپاد های ضربتی نگران است

فعالیت تروریست ها باید با کمک "نیروی معقول و متناسب" سرکوب شود
از سال گذشته روسیه بارها در باره خطرات استفاده گسترده از پهبادها ابراز نگرانی نموده و حتی بر ضرورت بحث موضوع پهبادها، در دیدارهای مقامات ارشد روسیه و آمریکا تاکید کرده است. وزارت دفاع روسیه بارها عکسی هایی از پهپادهای مورد استفاده توسط تروریست ها در پایگاه های روسیه در سوریه را منتشر کرده است. روسیه همچنین، اخیرا اقدام به تشکیل یگان ویژه ضربت، برای مقابله با پهبادها کرد.
روسیه از افزایش استفاده از پهپاد های ضربتی نگران است
به گزارش ایصال نیوز به نقل از اسپوتنیک،  واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد در سخنرانی خود در نشست شورای امنیت به خاطر رواج پیدا کردن و افزایش استفاده از پهپادهای ضربتی برای مبارزه با ترروریست ها ابراز نگرانی کرد.
نماینده دائم روسیه خاطرنشان کرد: مشکلات در زمینه کنترل چنین پرنده هایی باعث ببار آمدن تلفات در بین افراد غیر نظامی می شود و به عنوان نمونه اوضاع افغانستان را ذکر کرد.
دیپلمات روس گفت:" هم کشته شدن افراد غیر نظامی و هم تشنج عصبی افراد غیر نظامی که در معرض خطر دائمی اصابت موشک های مخرب هستند، نگران کننده است".
نبنزیا در عین حال تاکید کرد فعالیت تروریست ها باید با کمک "نیروی معقول و متناسب" سرکوب شود.
آمریکا و متحدانش در ناتو از پهپادهای ضربتی در افغانستان، سوریه و پاکستان بطور گسترده استفاده می کنند که باعث ببار آمدن تلفات دربین افراد غیر نظامی می شود.
انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما