plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۱۹۷۸
ادامه عملیات تروریستی در سوریه

دو نظامی آمریکایی در شمال شرق سوریه کشته و شش نظامی دیگر مجروح شدند

تحرکات نظامی گروه تروریستی النصرة در حومه حماه و ادلب
دولت سوریه بارها از شورای امنیت و سازمان ملل متحد خواسته است، برای پایان دادن به تجاوز نیروهای متجاوز و دست نشانده در خاک این کشور اقدامی صورت دهد. بخش هایی از مناطق سوریه با توجه به حضور و تداخل نظامیان آمریکا، روسیه، انگلیس، ترکیه و گروههای دست نشانده همچنان دچار تنش و بحران است، و دولت سوریه کنترلی بر آن منطق ندارد. فقط روسیه با درخواست رسمی دولت سوریه، حضور قانونی در سوریه دارد.     ا
دو نظامی آمریکایی در شمال شرق سوریه کشته و شش نظامی دیگر مجروح شدند
به گزارش ایصال نیوز به نقل از روزنامه الوطن سوریه، گروه تروریستی داعش اعلام کرد که در یک حمله انتحاری در جنوب استان الحسکه، هشت نظامی عضو ائتلاف آمریکایی کشته یا زخمی شدند. منابع محلی به الوطن اعلام کردند که ظهر دیروز، دو نظامی آمریکایی در این حمله انتحاری کشته شدند.
ارتش آمریکا هنوز این ادعا را تایید نکرده است.
ازسوی دیگر عده ای از مردم خشمگین الحسکة، با حمله به مقرهای امنیتی کردهای حزب اتحاد دموکراتیک، شماری مقرها را به آتش کشیدند. منطقه الحسکة مدتهاست در کنترل حزب دمکراتیک سوریه است و تنش و درگیری بین این حزب و مردم منطقه هرروز رو به افزایش است.
روزنامه الوطن همچنین از تحرکات نظامی گروه تروریستی النصرة با هماهنگی اطلاعاتی ترکیه در حومه حماه و ادلب و حمله تروریستها به مردم حومه حماه خبر داد. این روزنامه با اشاره به توقف حمله هواپیماهای روسیه با هماهنگی ارتش سوریه در 72 ساعت گذشته در منطقه حماه و ادلب، از آغاز مجدد این حملات به دلیل ادامه هجوم تروریستهای النصره به حومه حماه خبر داد. بخش هایی از مناطق سوریه با توجه به حضور نیروهای آمریکا، انگلیس، ترکیه و روسیه و گروههای دست نشانده تروریستی همچنان دچار درگیری و بحران است، و دولت سوریه کنترلی بر آن ندارد. فقط روسیه با درخواست رسمی دولت سوریه، حضور قانونی در سوریه دارد.
انتهای پیام/*
۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما