plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۱۹۴۹
قهرمانی کاراته کاران ایران

تیم کاراته ایران با کسب 6 مدال طلا و 3 برنز، قهرمان لیگ سری آ ترکیه شد

دومین مرحله لیگ سری آ در استانبول با حضور 1813 کاراته کا از 103 کشور برگزار شد
علاوه بر درخشش تیم مردان ایران، تیم کاراته بانوان با کسب ۳ مدال طلا در لیگ سری آ ترکیه نیز خوش درخشید. تیم ایران در حالی با ۶ مدال طلا و ۳ برنز بر سکوی قهرمانی دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان سری آ ترکیه قرار گرفت که سهم بانوان از این مدالها ۳ طلای ارزشمند بود.تيم ملي كاراته كشورمان پس از شركت در ليگ جهاني تركيه و كسب عنوان قهرماني بامداد فردا سه شنبه 31 ارديبهشت ماه وارد تهران مي شود.
تیم کاراته ایران با کسب 6 مدال طلا و 3 برنز، قهرمان لیگ سری آ ترکیه شد
 به گزارش ایصال نیوز، سایت فدراسیون کاراته اعلام کرد، در پایان دومین مرحله لیگ سری آ در استانبول ترکیه که با حضور 1813 کاراته کا از 103 کشور برگزار شد تیم ایران با کسب 6 مدال طلا و 3 برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.
تیم ایران در حالی با ۶ مدال طلا و ۳ برنز بر سکوی قهرمانی دومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان سری آ ترکیه قرار گرفت که سهم بانوان از این مدالها ۳ طلای ارزشمند بود. طلاهایی که توسط طراوت خاکسار در وزن ۵۵- و حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم کومیته انفرادی با هدایت ستاره موسوی، سرمربی تیم ملی بزرگسالان بدست آمد. کاتای تیمی بانوان نیز با ترکیب پریسا رحمانی، مائده نصیری پی و مهری یزدانی به طلای باارزش دیگری رسید تا تیم بانوان ایران بر سکوی قهرمانی تکیه زند.
همچنین تیم ترکیه میزبان این بازیها با ۴ طلا، ۲ نقره و ۳ برنز نایب قهرمان شد و تیم ژاپن با یک طلا، ۳نقره و ۳ برنز در مکان سوم قرار گرفت.
اسپانیا با یک طلا و یک برنز سوم شد.
مونته نگرو و یونان هر کدام با یک طلا چهارم شد.
تیم های ایتالیا با ۲ نقره و یک برنز و چین تایپه با ۲ نقره پنجم و ششم شدند.
پرو و قزاقستان با یک نقره و یک برنز هفتم شدند.
تیم های آذربایجان، استرالیا، گرجستان با یک نقره هشتم شدند.
مصربا ۳ برنزنهم شد.ازبکستان و بلاروس با ۲ برنز دهم شدند و تیم های روسیه، کرواسی، مجارستان، تونس، سوییس، اکراین، اتریش و هنگ کنگ هر کدام با یک برنز مشترکاً در مکان یازدهم قرار گرفتند.
انتهای پیام/*
۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما