plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۱۹۴۶
باز هم جنگ روانی و بازی با کلمات

ترامپ: تنها به فشار اقتصادی علیه ایران فکر می کنم

جنگ به اقتصاد لطمه می‌زند و مهم‌تر از همه جنگ باعث کشته شدن انسان‌ها می‌شود
ترامپ: من آن کسی نیستم که بخواهد وارد جنگ بشود، چون جنگ به اقتصاد لطمه می‌زند و مهم‌تر از همه جنگ باعث کشته شدن انسان‌ها می‌شود؛ منظور قبلی ام از جنگ با ایران همان جنگ اقتصادی بود.
ترامپ: تنها به فشار اقتصادی علیه ایران فکر می کنم
به گزارش ایصال نیوز به نقل از الجزیره، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با شبکه خبری فاکس نیوز گفت: نمی تواند به ایران اجازه دهد که آمریکا را تهدید نماید یا به سلاح اتمی دست پیدا کند. رئیس جمهور آمریکا با اشاره به اینکه مخالف جنگ با ایران است، افزود: من به دنبال جنگ با ایران نیستم، اما وقتی شما با وضعیتی مثل ایران روبرو باشید نمی‌توانید به آنها اجازه بدهید سلاح هسته‌ای داشته باشند، نمی‌توان اجازه داد چنین اتفاقی بیفتد.
به گفته وی، علی‌رغم همه چیزهایی که اتفاق می‌افتد، من آن کسی نیستم که بخواهد وارد جنگ بشود، چون جنگ به اقتصاد لطمه می‌زند و مهم‌تر از همه جنگ باعث کشته شدن انسان‌ها می‌شود.
رئیس جمهور آمریکا گفت: نمی خواهد وارد جنگ شود و اگر قرار بر جنگ با ایران باشد آن جنگ اقتصادی است نه نظامی، فقط فشار اقتصادی است.ترامپ در پاسخ به این سئوال که آیا نظرش تغییر کرده است، گفت: نه منظور قبلی ام از جنگ با ایران، همان جنگ اقتصادی بود.
انتهای پیام/*
۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما