plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۱۹
کد مطلب : ۱۹۰۵
خطاب به عادل الجبیر مطرح شد

موسوی: نمی توانید ضعف‌ در یمن را در پس ادعاهای بی اساس پنهان کنید

اکنون زمانی است که باید جنایات علیه مردم یمن را متوقف کنید
سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به ادعاهای بی اساس عادل الجبیر درباره کشورمان بر توقف جنایات سعودی ها در یمن تأکید کرد و گفت: نمی توانید ضعف تان در یمن را پشت سر چنین ادعاهایی پنهان کنید.
موسوی: نمی توانید ضعف‌ در یمن را در پس ادعاهای بی اساس پنهان کنید
به گزارش ایصال نیوز به نقل از العالم «سید عباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به ادعاهای بی پایه و اساس عادل الجبیر وزیر مشاور دولت سعودی در امور خارجه درباره ایران، در صفحه توئیترش نوشت: «شما هنوز بعد از 1500 روز، فریب خورده‌اید، کافی نیست؟ اکنون زمانی است که باید جنایات علیه مردم یمن را متوقف کنید.»
وی تأکید کرد: «شما نمی توانید ضعف تان را پشت سر چنین ادعاهایی پنهان کنید.»
از سوی دیگر، صبح امروز سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران جنایت جدید ائتلاف سعودی در بمباران منازل مسکونی در شهر صنعا پایتخت یمن را که منجر به کشته و زخمی شدن ده ها نفر از کودکان و زنان شد، به شدت محکوم و ضمن ابراز همدردی با بازماندگان قربانیان این حمله هوایی در ماه مبارک رمضان افزود: از مجامع بین المللی و حقوق بشری می خواهیم که به مسئولیت خود عمل کنند و از هر طریق ممکن مانع تکرار این جنایات شوند.
کشورهای حامی نیروهای متجاوز به یمن با در اختیار قراردادن بمب ها و سلاح های نابودکننده به ائتلاف، در این جنایات شریک بوده و باید پاسخگو باشند.
انتهای پیام/*
۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما