plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۲
کد مطلب : ۱۸۹۶
هت تریک پرسپولیس در لیگ برتر

برای سومین بار متوالی، پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد

سپاهان اصفهان نایب قهرمان و استقلال تهران سوم شد
در هفته سی ام و در بازی های پایانی لیگ برتر، قلعه نوعی با سپاهان اصفهان در حسرت قهرمانی به مقام نایب قهرمانی رضایت داد و استقلال نیز علی رغم پیروزی بر سپیدرود، در رده سوم برای سهمیه آسیا دلخوش ماند و پدیده در رده چهارم قرار گرفت. برانکو با پرسپولیس در خارج از خانه جشن قهرمانی را برگزار گرد.
برای سومین بار متوالی، پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شد
به گزارش ایصال نیوز، در شبی که میلیونها ایرانی از قاب تلویزیون تماشگر بازیهای پایانی لیگ برتر در 26 اردیبهشت 98 بودند، در ورزشگاه شهر جم و از ساعت ۲۱:۳۰ پرسپولیس قهرمان دو دوره قبلی لیگ به مصاف پارس جنوبی جم رفت.پرسپولیس برای هت‌تریک در قهرمانی احتیاج به یک امتیاز از این بازی داشت و نهایتاً توانست با تک گل ماریو بودیمیر به پیروزی برسد.پرسپولیس با این پیروزی ۶۱ امتیازی شد و سومین قهرمانی پیاپی خود را جشن گرفت. این دوازدهمین قهرمانی پرسپولیس در تاریخ این تیم بود.
پس از پرسپولیس سپاهان با ۵۸ امتیاز در رده دوم جای گرفت.استقلال تهران نیز سوم شد تا حداقل سهمیه پلی‌آف آسیا را کسب کند.
علیرضا بیرانوند، گلر پرسپولیس با توجه به نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر توانست بیشترین کلین شیت را برای خود قطعی کند و بدین ترتیب صاحب دستکش طلایی لیگ هجدهم شد.
کی‌روش استنلی و لوسیانو پریرا،‌ مهاجمان تیم‌های فوتبال سپاهان و فولاد خوزستان با 16 گل، به طور مشترک به عنوان آقای گلی لیگ برتر دست یافتند.
انتهای پیام/*
 
۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما