plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۱۸۹۰
امروز پنج‌شنبه برگزار می شود

دولت ترامپ و کنگره آمریکا درباره تحولات ایران جلسه مشترک برگزار می کنند

این جلسه با حضور اعضای دو کمیته اطلاعات در مجلس نمایندگان و سنا برگزار می‌شود.
برخی گزارشها حاکی است، دولت ترامپ به اندازه کافی کنگره را در جریان تنش‌های فزاینده با ایران نمی‌گذارد. نمایندگان دولت ترامپ روز پنجشنبه برای شرکت در جلسات توجیهی و توضیحی در این باره به کنگره می‌روند.
دولت ترامپ و کنگره آمریکا درباره تحولات ایران جلسه مشترک برگزار می کنند
به گزارش ایصال نیوز به نقل از العالم، نمایندگان دولت ترامپ روز پنج‌شنبه برای ارائه توضیح درباره تحولات مربوط به ایران در چند هفته گذشته، به کنگره می‌روند. به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، روز سه‌شنبه گزارش‌هایی درباره انتقاد اعضای کنگره آمریکا از دولت دونالد ترامپ منتشر شد. به گفته اعضای کنگره، دولت به اندازه کافی کنگره را  در جریان تنش‌های فزاینده با ایران نمی‌گذارد. بر اساس این گزارش، نمایندگان دولت ترامپ روز پنجشنبه برای شرکت در جلسات توجیهی و توضیحی در این باره به کنگره می‌روند.
جلسات مربوط به تحولات اخیر در رابطه ایران و آمریکا برای رهبران کنگره از هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه و همچنین اعضای دو کمیته اطلاعات در مجلس نمایندگان و سنا برگزار می‌شود.
در پی تصمیم ادعایی آمریکا برای به صفر رساندن صادرات نفت ایران و اقدام متقابل تهران برای محدود کردن حضور در برجام، تنش‌ها بین دو کشور ابعاد جدیدی به خود گرفته است و مقام‌های آمریکایی با ادعای آنچه «دریافت اطلاعاتی از تهدیدات جدید ایران» می‌نامند، دست به تقویت نیروهای نظامی خود در منطقه زده‌اند.
انتهای پیام/*
۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما