plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۱۸۸۷
درگیری و نا امنی به بهانه مبارزه با مفسدین

در حوادث دیشب در نجف اشرف حداقل ۴ تن کشته و ۱۷ تن زخمی شدند

یک مرکز تجاری نیز در آتش سوخت
مقتدا صدر از طرفداران خود خواسته بود علیه غارتگری فاسدین و مراکز خوش گذرانی در نجف تحصن اعتراضی برگزار کنند و صاحبان برخی مراکز تجاری را افراد فاسدی خوانده بود که از موقعیت مبارزه ای خود سوء استفاده کرده و اموال عمومی را به نام خود غارت کرده اند. مقتدا صدر سه روز به افراد نزدیک به خود مهلت داده بود که بین تجارت یا همراهی با او، یکی را انتخاب کنند.
در حوادث دیشب در نجف اشرف حداقل ۴ تن کشته و ۱۷ تن زخمی شدند
به گزارش ایصال نیوز به نقل از پایگاه خبری بغداد الیوم، در درگیری های شب گذشته شهر نجف اشرف حداقل ۴ تن کشته و ۱۷ تن زخمی شدند. یک پاساژ تجاری نیز کاملا در آتش سوخت.
همچنین وزارت کشور عراق اعلام کرد: آتش سوزی در مرکز تجاری البشیر نجف موجب کشته و زخمی شدن 21 تن شد.
درگیری زمانی آغاز شد که عده ای از طرفداران مقتدا صدر به این مرکز تجاری هجوم بردند و ضمن تحصن خواستار تعطیلی «مرکز تجاری البشیر» که متعلق به «کاظم العیساوی» ابو اکثم،شدند. وی یکی از یاران اصلی مقتدا صدر بوده است.
مقتدا صدر از طرفداران خود خواسته بود علیه فاسدین و مظاهر فساد در نجف تحصن اعتراضی برگزار کنند و صاحبان برخی مراکز تجاری را افراد فاسدی خوانده بود که از موقعیت مبارزه ای خود سوء استفاده کرده و اموال عمومی را به نام خود غارت کرده اند.مقتدا صدر سه روز به افراد نزدیک به خود مهلت داده بود که بین تجارت یا همراهی با او، یکی را انتخاب کنند. او در بیانیه خود گفته خاندان صدر اجازه نمی دهند افرادی بنام او به تجارت و ثروت اندوزی و فساد بپردازند
یکی از این مراکز سرمایه داری به نام مرکز تجاری البشیر متعاق به یکی از فرماندهان طرفدار مقتدا صدر بود که پس از مهلت سه روزه دیشب توسط عده ای از تظاهر کنندگان به آتش کشیده شد.
در اثر حوادث ضد امنیتی و درگیری های شب گذشته در نجف اشرف ۴ تن کشته و ۱۷ تن زخمی شدند. 
انتهای پیام/*
۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما