plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۱۸۷۲
از مقابل خانه هنرمندان اصفهان

مراسم تشییع باشکوه زنده یاد بهنام صفوی در اصفهان برگزار شد

صفوی خواننده و آهنگساز توانا، یکی از ستارگان جوان موسیقی پاپ ایران بود
مراسم تشییع زنده یاد «بهنام صفوی» خواننده و آهنگساز روزچهارشنبه با حضور علاقمندان و هنرمندان این عرصه از مقابل خانه هنرمندان اصفهان برگزار شد. وی موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش به نام عشق من باش سال ۱۳۸۸ روانه بازار شد.مرحوم صفوی، یکی از ستارگان جوان موسیقی پاپ ایران بود و صدای ماندگار و آثار هنری اش طرفداران زیادی دارد.
مراسم تشییع باشکوه زنده یاد بهنام صفوی در اصفهان برگزار شد
به گزارش ایصال نیوز، مراسم تشییع باشکوه خواننده پاپ، زنده یاد بهنام صفوی در اصفهان برگزار شد. این مراسم در میان غم اندوه هنرمدان و دوستداران نده یاد «بهنام صفوی» از ساعت ۱۰ صبح امروز روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت از مقابل خانه هنرمندان اصفهان واقع در خیابان آبشار اول برگزار گردید. پیکر این هنرمند فقید، پس از اصفهان در شاهین شهر نیز تشیع و در قطعه هنرمندان آرامستان شاهین‌شهر به خاک شد.
در این مراسم،پدر این خواننده فقید ضمن تشکر از مردم،گفت: بهنام هنرمندی مهربان و با احساس بود که دوست نداشت هیچکس از وی ناراحت باشد.
محمدعلی جعفری، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم با تشکر از مردم برای حضور باشکوه در مراسم تسییع این هنرمند گفت: از تمام نهادهایی که برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم تلاش کردند سپاسگزاریم.
بهنام صفوی پس از مرحوم پاشایی دومین خواننده پاپ و محبوب کشور بود که در جوانی و به یکباره بیمار شد، هردو به فاصله چند سال از این دنیا به دلیل بیماری سرطان پرکشیدند؛ مرتضی پاشایی پس از یک دوره دست و پنجه نرم کردن با بیماری آبان‌ماه ۹۳ در ۳۰ سالگی درگذشت.
بهنام صفوی هم از چند سال پیش گرفتار سرطان بود و بارها به همین علت در بیمارستان بستری شد و در نهایت روز ۲۳ اردیبهشت ۹۸ در ۳۶ سالگی در اصفهان چشم از جهان فرو بست و امروز در شاهین شهر اصفهان به خاک سپرده شد.
بهنام صفوی موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد. بهنام صفوی جزو بهترین خوانندگان پاپ به‌شمار می‌رفت و برگزاری کنسرت‌های متعدد داخلی و خارجی از فعالیت‌های او بود. وی در سال ۱۳۸۵ قطعه «تمنا» را منتشر کرد که مورد استقبال فراوان قرار گرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش «عشق من باش» شد. بهنام صفوی خواننده و آهنگساز توانا، یکی از ستارگان جوان موسیقی پاپ ایران بود و صدای ماندگار و آثار هنری اش طرفداران زیادی دارد. یادش گرامی باد.
انتهای پیام/* 
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما