plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۱۷۹۰
شمشیر در دست و لبخند بر لب

ترامپ: ایرانی ها بیایند و بنشینند تا درباره یک توافق جدید گفت و گو کنیم

برای دستیابی به توافق جدید با ایران از مذاکره استقبال می کنیم
رئیس جمهوری آمریکا در حالی که شدیدترین تحریم های را علیه مردم ایران اعمال کرده است، گفت: اگر تهران بخواهد برای دستیابی به توافقی جدید، برای پایان دادن به برنامه هسته ای خود، درخواست دهد، از گفت و گو استقبال می کنیم!
ترامپ: ایرانی ها بیایند و بنشینند تا درباره یک توافق جدید گفت و گو کنیم
به گزارش ایصال نیوز به نقل از ایرنا، رئیس جمهوری آمریکا در حالی که شدیدترین تحریم های را علیه مردم ایران اعمال کرده است، گفت: اگر تهران بخواهد برای دستیابی به توافقی جدید، برای پایان دادن به برنامه هسته ای خود، درخواست دهد، از گفت و گو استقبال می کنیم.
دونالد ترامپ پنج شنبه شب در آئین پایان دادن به صورتحساب های شگفت آور پزشکی، با اعلام این مطلب، گفت: تنها کاری که آنها(ایرانی ها) باید انجام دهند این است که بیایند و بنشینند تا درباره یک توافق جدید گفت وگو کنیم.
ترامپ افزود: من در انتظار روزی هستم که بتوانیم به ایران کمک کنیم. من نمی خواهم به ایران آسیب برسانم، می خواهد آنها قوی و بزرگ باشند و اقتصاد بزرگی داشته باشند.
رئیس جمهوری آمریکا همچنین به دیدارهای جان کری با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و او را به خاطر نادیده گرفتن قانون 'لوگان' سرزنش کرد و گفت که باید به خاطر این مساله تحت پیگرد قضایی قرار گیرد اما مردم ما اینها را نمی گویند.
ترامپ در حالی جان کری وزیر خارجه دولت اوباما را به ارتباط با عوامل خارجی بدون اطلاع دادگاه متهم می کند که خود و مسئولان ستاد انتخاباتی او از جمله دونالد جونیور ترامپ فرزند وی به ارتباط با روسیه در جریان انتخابات 2016 متهم اند و برخلاف انتشار گزارش کمیته تحقیقات این مساله، هنوز از آنها رفع اتهام نشده است.
رئیس جمهوری آمریکا در حالی از گفت وگو با ایران ابراز آمادگی می کند که روز گذشته در سالگرد خروج یکجانبه از توافق بین المللی هسته ای ایران و بازگرداندن تحریم های غیر قانونی، تمام فعالیت های مرتبط با صنایع آهن، فولاد، آلومینیوم و مس را تحت تحریم قرار داد. او در ابتدای این دستور العمل اجرایی تاکید کرده است به سیاست فشار حداکثری خود علیه ایران ادامه خواهد داد.
جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام کرده است که خروج آمریکا از برجام نشان دهنده نادرست بودن هر اعتمادی به مقامات این دولت برای هرگونه مذاکره بعدی است.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری ایران هم روز چهارشنبه با اعلام تصمیمات جدید برای برداشتن برخی محدودیت های برجامی توسط ایران، تصریح کرد این توافق نامه نمی تواند یک توافقنامه برد- باخت باشد؛ یا باید برد-برد باشد و یا باخت- باخت.
انتهای پیام /*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما