plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۱۷۸۰
آژاکس ۲ - ۳ تاتنهام

تیم تاتنهام با تبدیل شکست به پیروزی برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان رسید

تاتنهام در برابر لیورپول در فینال جام قهرمانان اروپا دیدنی خواهد بود
در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده، لوکاس مورا با پاس دله آلی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه غافلگیر کننده، دروازه آژاکس را باز کرد.تاتنهام در طول بازی تسلیم نام و آوازه آژاکس نشد و سرانجام از شکست، پیروزی ساخت و برای اولین بار در تاریخش به فینال لیگ قهرمانان رسید.
تیم تاتنهام با تبدیل شکست به پیروزی برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان رسید
به گزارش ایصال نیوز به نقل از سایت نود، تیم های آژاکس و تاتنهام از دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۲-۳ به سود تاتنهام تمام شد. بدین ترتیب دو تیم در مجموع دو بازی به نتیجه تساوی ۳-۳ دست یافتند اما شاگردان پوچتینو به دلیل گل زده در خانه حریف برای نخستین بار در تاریخ تاتنهام به فینال رسیدند.
آژاکس میزبان در همان دقیقه ۵ بازی با ضربه سر دی لیخت روی کرنر ارسالی به گل رسید. تاتنهام بلافاصله در آن سمت می توانست گل بزند اما ضربه سان هیونگ مین به تیر خورد. آژاکس در دقیقه ۳۵ روی یک ضد حمله سریع صاحب فرصت خوبی شد و با ضربه زیبای زیاش به گل دوم خودش هم رسید. تاتنهام که نیمه دوم را خوب شروع کرده بود در دقیقه ۵۵ روی یک ضد حمله توسط مورا به گل رسید. این تیم تنها ۴ دقیقه بعد روی دستپاچگی مدافعان حریف به گل دوم هم رسید. دروازه بان آژاکس ضربه یورنته در دهانه دروازه را مهار کرد اما توپ از دستش جدا شد و به مورا رسید و این بازیکن بار دیگر توانست گلزنی کند. آژاکس پس از گل دوم دوباره شروع به حمله کرد و در دقیقه ۷۹ روی یک کار تیمی تا آستانه گلزنی رفت اما ضربه زیبای زیاش به تیر دروازه لوریس خورد. تاتنهام در دقیقه ۸۷ نزدیک بود به گل برسد اما ضربه سر فرتونگن به تیر دروازه تیم سابقش برخورد کرد.
در دقایق پایانی، بنظر می رسید بازی با نتیجه مساوی تمام خواهد شد و هلندی ها به فینال خواهند رفت، اما در ثانیه های پایانی بازی توپ روی پاس دله آلی به مورا در داخل محوطه رسید و این بازیکن گل سوم خودش را هم زد و تاتنهام توانست به یک پیروزی فراموش نشدنی دست یابد.
تاتنهام  در این شب رؤیایی، با تبدیل شکست دو گله به پیروزی، موفق شد برای اولین بار در تاریخش به فینال لیگ قهرمانان برسد.
انتهای پیام/*  
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما